menu
نصب فوتبالی
پاری سن ژرمن منچستریونایتد رئال مادرید بارسلونا بایرن مونیخ منچسترسیتی لیورپول چلسی آرسنال یوونتوس لیگ برتر انگلیس لالیگا اسپانیا لیگ قهرمانان اروپا
 اینتر 2 – لودوگورتس 1  صعود اینتر با گل عجیب

اینتر 2 – لودوگورتس 1: صعود اینتر با گل عجیب

پایگاه خبری فوتبالی – اینتر با وجود این که یک گل عقب افتاد، توانست لودوگورتس را در ورزشگاه خالی از تماشاگر سن‌سیرو با نتیجه دو بر یک ببرد و به مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ اروپا برسد. اینتر بازی رفت را هم دو بر صفر برده بود.

بازی به دلیل هراس از شیوع ویروس کرونا پشت درهای بسته برگزار شد.

لودوگورتس در دقیقه 26 امیدوار به بازگشت شد. کائولی توانست از دیه‌گو گودین عبور کند و با شوتی که به زیر تیر دروازه برخورد کرد، دروازه دانیله پادلی را باز کرد.

اما اینتر سه دقیقه بعد گل مساوی را زد. ضربه کریستیانو بیراگی با برخورد به گئورگی ترزیف وارد دروازه حریف شد.

سپس لوکاکو که در اوایل مسابقه فرصتی عالی را از دست داده بود، گل چهارم اینتر در مجموع دو دیدار رفت و برگشت را به شکلی عجیب به ثمر رساند. ضربه سر او را دروازه‌بان حریف دفع کرد، اما توپ در برگشت در حالی به او برخورد کرد که روی زمین بود، و وارد دروازه شد. الکسیس سانچز که روی این گل تاثیر بسیاری داشت، در نیمه دوم هم با یک شوت از راه دور، تیر دروازه را به لرزه درآورد.

لوکاکو هم ضربه‌ای زد که ایلیف به کمک تیر دروازه آن را دفع کرد. اینتر به این ترتیب کار خیلی سختی مقابل لودوگورتس نداشت و حالا با خیالی آسوده به مصاف یوونتوس می‌رود.

8444


منبع: فوتبالی
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار