menu
نصب فوتبالی
پاری سن ژرمن منچستریونایتد رئال مادرید بارسلونا بایرن مونیخ منچسترسیتی لیورپول چلسی آرسنال یوونتوس لیگ برتر انگلیس لالیگا اسپانیا لیگ قهرمانان اروپا
 مدافع چلسی  نژادپرستی در فوتبال پیروز شده است

مدافع چلسی: نژادپرستی در فوتبال پیروز شده است

پایگاه خبری فوتبالی - آنتونیو رودیگر، مدافع چلسی، می گوید که نژادپرستی در فوتبال پیروز شده اما او دست از صحبت علیه این واقعه بر نخواهد داشت. 

به گزارش فوتبالی، رودیگر پیش از این به دلیل حضور در صحنه ای که باعث خروج هیونگ مین سون در ماه دسامبر از زمین شد و به همین دلیل هدف شعارهای نژادپرستانه از سوی هواداران تاتنهام قرار در جریان پیروزی 1 - 2 چلسی برابر این تیم در ورزشگاه استمفوردبریج در روز شنبه شد. مدافع چلسی می گوید که در ورزشگاه تاتنهام نیز این اتفاق برای او تکرار شده بود و باعث شده که پروتکل ضد نژادپرستی برای اولین بار در لیگ برتر اعمال شود. تاتنهام و پلیس متروپولیتن هر دو تحقیقاتی در این زمینه را آغاز کرده اند اما این موضوع پیش روی خاصی نداشته و سندی برای ادعاهای رودیگر پدید نیامده است. رودیگر در گفتگو با اسکای در این باره اظهار داشت: " نژادپرستی پیروز شده است. آزاردهندگان می توانند همیشه به ورزشگاه ها برگردند و این نشان می دهد که این مردم پیروز شده اند. لزومی ندارد که این موضوع درباره من باشد بلکه برای هرکسی می تواند اتفاق بیفتد. آنها هرگز جریمه نمی شوند و در آخر من کسی هستم که متهم می شود. من هرگز تسلیم نمی شوم. من هرگز صدایم را خاموش نخواهم کرد. همیشه آن را بلند نگه می دارم اما در این زمینه تنها هستم. من پنج شنبه گذشته پدر شدم و به این فکر می کنم که فرزندانم نیز از این موضوع ضربه خواهد خورد. اگر چیزی تغییر نکند، اگر جوانان به خوبی تحصیل نکنند و درست تربیت نشوند، ما شکست می خوریم. باید در این زمینه صادق باشیم. "


1070

منبع: فوتبالی
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار