menu
نصب فوتبالی
استقلال پرسپولیس سپاهان تراکتور لیگ برتر خلیج فارس
 مدیر مجموعه ورزشی آزادی  شرایط برای میزبانی دربی کاملا آماده است

مدیر مجموعه ورزشی آزادی: شرایط برای میزبانی دربی کاملا آماده است

پایگاه خبری فوتبالی- مدیر مجموعه ورزشی آزادی گفت:تاکنون حدود ۵۰ هزار بلیت فروخته شده و سایت همچنان باز است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از  باشگاه خبرنگاران جوان، قدرت الله سیف مدیر مجموعه ورزشی آزادی اظهار داشت: حدود ۷۲ ساعت است که همکاران ما در حال آماده سازی ورزشگاه جهت ورود تماشاگران هستند. تاسیسات، برق، فضای سبز کاملا آماده است و ان شاالله شاهد یک بازی خوبی و یک رقابت دوستانه باشیم.

او با اشاره به فروش بلیت هابرای بازی دربی افزود: تاکنون حدود ۵۰ هزار بلیت فروخته شده و سایت نیز باز است، اگر سرعت اینترنت بالا بود فکر می‌کنم همان دیشب کل بلیت‌ها فروخته شده بود مشکل و کندی اینترنت این اختلال را به وجود آورد، از دیشب تا الان حدود ۱۷ هزاربلیت فروخته شد.

سیف افزود: اگر از اینترنت خانگی برای دریافت بلیت استفاده می شد هواداران خیلی زودتر  بلیت را خریداری می کردید تا  نسبت به اینترنت‌های همراه که مقداری ضعیف شده بود که خدارا شکر با همکاری که با وزارت ارتباطات داشتیم  این مشکل حل شد. شرایط برای میزبانی دربی کاملا آماده است و فقط در بازی تراکتور و پرسپولیس یک سری تخریب‌ها صورت گرفت که اصلاح شد و در حال حاضر مشکل خاصی نداریم.

سیف با پاسخ به این سوال که آیا اقدامی برای فروش بلیت در بازار سیاه صورت گرفته افزود: بلیتی تحت عنوان بازار سیاه نداریم. با این وضعیتی که بلیت را به صورت آنلاین و سیستمی می‌فروشیم دیگر بازار سیاهی وجود ندارد، اما متاسفانه بعضی افراد از این وضعیت سوءاستفاده کرده اند و در بیرون از ورزشگاه با قیمت بیشتری به فردی که نتوانسته از طریق سایت بلیت را دریافت کند می‌فروشند و حتی آن فرد تا جلوی گیت می‌آید، اما به دلیل اینکه هم خوانی ندارد باید برگردد و نمی‌تواند وارد ورزشگاه شود و این بازار سیاه دیگر نیست فقط افرادی از این وضعیت  سوءاستفاده می‌کنند.

7413

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار