menu
نصب فوتبالی
پاری سن ژرمن منچستریونایتد رئال مادرید بارسلونا بایرن مونیخ منچسترسیتی لیورپول چلسی آرسنال یوونتوس لیگ برتر انگلیس لالیگا اسپانیا لیگ قهرمانان اروپا
 تاریخسازی مارسلو  500 بازی با پیراهن رئال مادرید

تاریخسازی مارسلو: 500 بازی با پیراهن رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - مارسلو، مدافع برزیلی رئال مادرید، شب گذشته و در دیدار برابر رئال ساراگوسا در چارچوب رقابت های کوپا دل ری برای پانصدمین بار با پیراهن رئال مادرید به میدان رفت. 

به گزارش فوتبالی، رئال مادرید شب گذشته در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال اسپانیا به مصاف رئال ساراگوسا رفت و موفق شد با نتیجه 0 - 4 به پیروزی رسیده و به مرحله بعدی صعود کند. مارسلو عملکرد خیلی خوبی در این بازی نداشت اما یک دیدار خاطره انگیز برای مدافع برزیلی به حساب می آمد چرا که موفق شد پانصدمین بازی خود برای رئال مادرید را انجام دهد. فلورنتینو پرز پس از بازی در رختکن تیمش حاضر شد و پیراهنی با شماره 500 را به عنوان یادگاری به این بازیکن اهدا کرد. مارسلو حالا تنها 27 بازی با رکورد روبرتو کارلوس، هموطن خود، در این باشگاه فاصله دارد تا بتواند رکورد بیشترین تعداد بازی با پیراهن رئال به عنوان یک بازیکن خارجی را از آن خود کند. این بازیکن در ژانویه 2007 به سانتیاگو برنابئو آمد و حالا کاپیتان دوم تیم و یکی از مهره های کلیدی در رختکن و میدان است. او 4 قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا، 4 قهرمانی جام جهانی باشگاه ها، سه قهرمانی سوپرکاپ اروپا، 4 قهرمانی لالیگا، دو قهرمانی کوپا دل ری و دو قهرمانی سوپر کاپ اسپانیا را در کارنامه خود به ثبت رسانده است. آمار مارسلو در این 500 بازی نیز 345 پیروزی و 36 گل بوده است. 


1070

منبع: فوتبالی
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار