menu
نصب فوتبالی
پاری سن ژرمن منچستریونایتد رئال مادرید بارسلونا بایرن مونیخ منچسترسیتی لیورپول چلسی آرسنال یوونتوس لیگ برتر انگلیس لالیگا اسپانیا لیگ قهرمانان اروپا
 هازارد  کار با مربیان ایتالیایی باعث می‌شود کمتر خوشحال باشی

هازارد: کار با مربیان ایتالیایی باعث می‌شود کمتر خوشحال باشی

پایگاه خبری فوتبالی - ادن هازارد، وینگر رئال مادرید، درباره تجربه دوران بازی خود تحت هدایت مائوریتزیو ساری و آنتونیو کونته صحبت کرده و می گوید که این مربیان بیشتر خشک بود و نمی شد با آنها از فوتبال لذت برد. 

به گزارش فوتبالی، هازارد در سال 2012 از لیل جدا شده و به چلسی پیوست و خیلی سریع خود را به عنوان یکی از بهترین بازیکنان حاضر در لیگ برتر معرفی کرد چرا که قدرت دریبل زنی فوق العاده ای داشت و در یک سوم حریف نیز بسیار خلاق بود. بازیکن تیم ملی بلژیک در دوران حضور خود در استمفوردبریج 6 جام قهرمانی به دست آورد که شامل دو قهرمانی لیگ برتر بود. او در این مدت با مربیان مختلفی کار کرد اما در سه سال آخر تحت هدایت مربیان ایتالیایی، آنتونیو کونته و مائوریتزیو ساری، در چلسی توپ می زد. هازارد در گفتگو با مجله اسپانیایی اسپرت درباره تجربه خود اظهار داشت: " در تمرین ما همیشه از توپ استفاده می کنیم. حرکات و بازی های کوچک وجود دارند. وقتی با مربیان ایتالیایی مانند آنها که من دیدم، کار می کنیم کمتر خوشحال هستی. آنها بسیار سفت و سخت و تکرار کننده هستند. خوشحالی و لذت در پیروزی است. من سه سال را با مربیان ایتالیایی گذراندم بنابراین یافتن دوباره این لذت باعث خوشحالی من شده است. "

هازارد درباره صحبت های خود با زین الدین زیدان پیش از پوستن به رئال مادرید گفت: " پیش از پیوستن به رئال زیاد با او صحبت نکردم. اولین بار در جریان رقابت های یورو 2016 در فرانسه بود. او با من تماس گرفت و گفت خوب می شود اگر به ما بپیوندی. وقتی زیدان با شما تماس می گیرد یعنی قضیه جدی است. "


1070

منبع: فوتبالی
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار