menu
نصب فوتبالی
پاری سن ژرمن منچستریونایتد رئال مادرید بارسلونا بایرن مونیخ منچسترسیتی لیورپول چلسی آرسنال یوونتوس لیگ برتر انگلیس لالیگا اسپانیا لیگ قهرمانان اروپا
 رسمی  دژان کولوسفسکی به یوونتوس پیوست

رسمی/ دژان کولوسفسکی به یوونتوس پیوست

پایگاه خبری فوتبالی- دژان کولوسفسکی، هافبک سوئدی آتالانتا، با امضای قراردادی ۴.۵ ساله به یوونتوس پیوست.

به گزارش فوتبالی، سران باشگاه یوونتوس برای جذب دژان کولوسفسکی با سران آتالانتا به توافق رسیده اند و این بازیکن سوئدی با قراردادی ۴.۵ ساله راهی تورین خواهد شد. مبلغ قرارداد این بازیکن جوان  ۳۵ میلیون یوروخواهد بود و همچنین ۹ میلیون یورو پاداش نیز در قرارداد او گنجانده شده است. نکته دیگر درباره این پدیده سوئدی این است که کولوسفسکی در حال حاضر به صورت قرضی در باشگاه پارما توپ می زند و در همین رابطه باشگاه یوونتوس برای باقی ماندن این بازیکن در پارما تا پایان فصل موافقت کرده است و مقرر شده که دژان کولوسفسکی در پایان فصل به بیانکونری ملحق شود.

دژان کولوسفسکی ستاره باشگاه آتالانتا بود که در فصل جدید برای پارما توپ می زد. این پدیده جوان در فصل جدید عملکرد فوق‌العاده‌ای در پارما داشت و به همین خاطر چشم باشگاه های بزرگ اروپایی به او دوخته شده بود. در نهایت اما این یوونتوس بود که گوی سبقت را از سایر رقبا ربود و کولوسفسکی ۱۹ ساله را با عقد قراردادی ۴.۵ ساله به خدمت گرفت.

منبع: فوتبالی
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار