menu
نصب فوتبالی
استقلال پرسپولیس سپاهان تراکتور لیگ برتر خلیج فارس
 شفر سه ماه زودتر حقوق یک فصل را می گرفت

شفر سه ماه زودتر حقوق یک فصل را می گرفت!

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی سابق استقلال، اختلاف استراماچونی با مدیران باشگاه را سوژه یک انتقاد عجیب کرده است.

به گزارش فوتبالی، در شرایطی که اختلاف استراماچونی با مدیران استقلال به بالاترین حد خود رسیده، وینفرد شفر سرمربی فصل گذشته آبی‌ها در گفتگویی که با ایسنا داشته، مدعی شده که مثل استرا اهل اعتراض نبوده:" من از اخبار باشگاه استقلال شگفت‌زده نمی‌شوم. هواداران استقلال به خوبی یادشان هست که پارسال مجبور بودیم با چه سختی‌هایی بجنگیم. بر خلاف مربیان دیگر من هیچ‌وقت پرحرف نبودم و نخواستم به شهرت و اعتبار باشگاه لطمه بزنم. در نتیجه من خارج از مشکلاتمان صحبت می‌کردم و به بسیار بسیار جزئیات وحشتناکی که وجود داشت اشاره نمی‌کردم. البته شاید من هم باید این کار را می‌کردم."

مربی آلمانی البته به این نکته اشاره نکرده که مدل دریافتی او از باشگاه، کاملا متفاوت با پرداخت حقوق استراماچونی بود. او و پسرش بر اساس قراردادی که با استقلال بسته بودند  در ابتدای هر فصل، حقوق سه ماه پیش رو را دریافت می‌کردند و از طریق سفارت آلمان در تهران، آن را به حسابشان در آلمان انتقال می‌دادند

طبیعتا با این مدل دریافتی، هیچ جای اعتراضی برای شفر  و پسرش باقی نمی‌ماند و او مثل استرا، نیازی نبود که چند ماه برای دریافت مطالباتش، انواع و اقسام راهها را تجربه کند.


1984

منبع: فوتبالی
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار