menu
نصب فوتبالی
پاری سن ژرمن منچستریونایتد رئال مادرید بارسلونا بایرن مونیخ منچسترسیتی لیورپول چلسی آرسنال یوونتوس لیگ برتر انگلیس لالیگا اسپانیا لیگ قهرمانان اروپا
 توخل  شرایط کاوانی در پاریسن ژرمن ناراحت کننده است

توخل: شرایط کاوانی در پاریسن ژرمن ناراحت کننده است

پایگاه خبری فوتبالی - توماس توخل، سرمربی پاریسن ژرمن، می گوید که او نیز از شرایط ادینسون کاوانی در این تیم ناراحت است و کنار گذاشتن او تصمیم سختی برایش بوده است. 

به گزارش فوتبالی، قرارداد کاوانی و پی اس جی در پایان فصل به اتمام می رسد و او پس از مدت ها در بازی شب گذشته تیمش برابر نانت به میدان رفت اما تنها 3 دقیقه فرصت بازی داشت. این بازیکن 32 ساله که به تیم های آمریکا لس آنجلس گلکسی و همچنین تیم اینتر میامی متعلق به دیوید بکام لینک شده، مشتریان اروپایی مانند یوونتوس و اتلتیکو مادرید نیز دارد. او در این فصل تنها یک بار در ترکیب ثابت تیمش در لیگ فرانسه قرار داشته و در تمامی رقابت ها تنها 5 بازی انجام داده است. توخل پس از بازی و در پاسخ به سوالی درباره شرایط مهاجم تیم ملی اروگوئه به خبرنگاران گفت: " من با او صحبت کرده ام. هردوی ما می دانیم که این شرایط برای او سخت است. این تصمیم آسانی برای من نیز نیست و ناراحت کننده است. ما بازی های بسیاری را با سه مهاجم که شامل یک شماره 9 نیز می شود، بازی می کنیم. کاوانی در آغاز فصل مصدوم شد و این تقصر او نیست که ایکاردی در آن برهه بسیار خوب بازی کرد و گل های زیادی نیز به ثمر رساند. اگر 3 - 3 - 4 بازی می کردیم، می توانستیم از او نیز استفاده کنیم اما در حال حاضر من راهکاری برای حضور او در خط حمله ندارم. او شایسته این اتفاقات نیست و بسیار حرفه ای است و در رختکن به همه انرژی خوبی می دهد. اما در حال حاضر زمان زیادی برای بازی پیدا نخواهد کرد. "


1070

منبع: فوتبالی
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار