menu
نصب فوتبالی
پاری سن ژرمن منچستریونایتد رئال مادرید بارسلونا بایرن مونیخ منچسترسیتی لیورپول چلسی آرسنال یوونتوس لیگ برتر انگلیس لالیگا اسپانیا لیگ قهرمانان اروپا
 مدافع سیتی  لیورپول شایسته صدرنشینی لیگ برتر است

مدافع سیتی: لیورپول شایسته صدرنشینی لیگ برتر است

پایگاه خبری فوتبالی - کایل واکر باور دارد که لیورپول شایسته صدرنشینی در لیگ برتر انگلیس است و عملکرد بهترین نسبت به سایر تیم های حاضر در کورس قهرمانی داشته است. 

به گزارش فوتبالی، لیورپول در حال حاضر با 8 امتیاز اختلاف نسبت به لستر رده دومی در صدر جدول رده بندی رقابت های لیگ برتر قرار دارد و سیتی نیز با 11 امتیاز کمتر در رده سوم ایستاده است. سرخپوشان 13 پیروزی و یک مساوی به دست آورده و رکورد شکست ناپذیری خود در لیگ برتر را به 31 بازی رسانده و باید فردا به مصاف اورتون برود. سیتی که فصل گذشته موفق شد سه گانه داخلی فوتبال انگلیس را به دست آورد، هفته قبل با نتیجه 2 - 2 برابر نیوکاسل متوقف شد و امشب باید در ورزشگاه خانگی برنلی برابر این تیم قرار بگیرد. کایل واکر در آستانه این دیدار درباره شرایط لیورپول و سیتی در جدول گفت: " حریف کمی ما را از دور کنار زده است. آنها هر بازی بهتر می شوند. ما همچنان همان تیم هستیم. ما تغییرات بسیار کمی داشتیم و همچنان در حال ایجاد ذهنیت حرفه ای در تیم هستیم. باید به احترام لیورپول کلاه از سر برداشت. آنها بی نظیر بوده اند و در جایی قرار دارند که حق آنهاست. آنها شایسته صدرنشینی لیگ برتر هستند اما هنوز هیچ چیز تمام نشده است. "


1070

منبع: فوتبالی
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار