menu
نصب فوتبالی
استقلال پرسپولیس سپاهان تراکتور لیگ برتر خلیج فارس
 بهترین های سال 2019 فوتبال آسیا؛ دست ایران خالی ماند

بهترین های سال 2019 فوتبال آسیا؛ دست ایران خالی ماند!

پایگاه خبری فوتبالی - مراسم انتخاب بهترین های سال 2019  فوتبال آسیا از ساعت 14:30 (به وقت ایران) در هنگ کنگ آغاز شد و مراسم تقریبا یک ساعت طول کشید.

به گزارش فوتبالی، با وجود آن که فدراسیون فوتبال ایران، سردار آزمون، مهدی جاوید و کتایون خسرویار در کنار علیرضا بیرانوند از ایران برای کسب جوایز مختلف نامزد شده بودند اما در نهایت ایران هیچ جایزه ای در این مراسم دریافت نکرد و نمایندگان ایران با دست خالی مراسم را ترک کردند.

15:37: اکرم عفیف در مراسم حضور نداشت و بدین ترتیب ژاوی هرناندز بازیکن اسبق تیم ملی اسپانیا و سرمربی السد این جایزه را به جای او دریافت کرد و عفیف از طریق پیامی ویدئویی از دریافت این جایزه تشکر کرد.

15:35: اکرم عفیف بازیکن تیم ملی قطر جایزه بهترین بازیکن فوتبال آسیا در سال 2019 را از آن خود کرد.

15:33: AFC در ویدئویی نامزدهای بهترین بازیکن مرد فوتبال آسیا در سال 2019 را معرفی کرد که علیرضا بیرانوند، دروازه بان تیم ملی ایران و پرسپولیس باید توماکای ماکینو (ژاپن - اوراواردز) و اکرم عفیف (قطر - السد) رقابت کند.

15:30: کوماگای در مورد دریافت این جایزه بیان کرد:"باعث افتخار من است. خوشحالم این جایزه را گرفتم. از همه افرادی که از من حمایت کردند و من را در این راه حمایت کردند، تشکر کردم. این جایزه را به هم تیمی هایم در تیم ملی ژاپن و لیون تقدیم می کنم که به من کمک کردند تا امشب در این جا باشم. همه تلاشم را می کنم تا بهترین عملکردم را داشته باشم و از فوتبال لذت ببرم."

15:28: ساکی کوماگای (ژاپن- لیون) جایزه بهترین بازیکن زن فوتبال آسیا در سال 2019 را بالاتر از لی یینگ (چین- گوانگدونگ) و آشالتا دوی (هند - ستو) از آن خود کرد.

15:24: مراسم بهترین های سال فوتبال آسیا در انتظار مهمترین بخش آن که انتخاب بهترین بازیکن زن و مرد سال است، با اجرای موسیقی روی صحنه ادامه پیدا کرد.

15:20: سون هئونگ مین ستاره تاتنهام عنوان بهترین بازیکن سال فوتبال آسیا در خارج از قاره را از آن خود کرد و بالاتر از سردار آزمون  و ماکوتو هاسبه قرار گرفت. جایزه بهترین بازیکن جوان سال فوتبال آسیا (مردان) به کانگین لی تعلق گرفت که در والنسیا توپ می زند و هیروکی آبه (ژاپن)، دون وان هائو (ویتنام) شکست خوردند. جان اندو از کره جنوبی جایزه بهترین جوان فوتبال آسیا (زنان) به جان اندو از کره جنوبی رسید و او بالاتر از کارلی روستباکن (استرالیا) و وانگ لینلین (چین) قرار گرفت.هیچ کدام از برندگان برای دریافت جایزه در مراسم حضور نداشتند.

15:17: توموکی یوشیکاوا از ژاپن عنوان بهترین فوتسالیست آسیا در سال 2019 را از آن خود کرد. مهدی جاوید از ایران و یوشی سکیگوچی (ژاپن) در این رقابت مغلوب شدند. مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال ایران جایزه را به یوشیکاوا اهدا کرد.

15:14: چونگ جونگ یونگ سرمربی تیم زیر 20 سال کره جنوبی عنوان بهترین مربی فوتبال آسیا(مردان)  در سال 2019 را کسب کرد. اوتسوکی (ژاپن) و گو اویوا (ژاپن) در رقابت برای کسب این جایزه مغلوب شدند.

15:11: آساکو تاکاکورا سرمربی تیم زنان ژاپن عنوان بهترین مربی فوتبال آسیا(زنان) در سال 2019 را کسب کرد.کتایون خسرویار (ایران) و  نوئنگراتای (تایلند) دیگر نامزدهای این جایزه بودند.

15:06 : سالی یه، خواننده هنگ کنگی برای اجرا روی صحنه آمد و برای حاضران ترانه ای اجرا کرد.

15:03 : جایزه  بهترین فدراسیون فوتبال آسیا برای توسعه فوتبال در رده های پایه (در حال توسعه) به فدراسیون فوتبال چین اهدا شد.

15:01 : جایزه  بهترین فدراسیون فوتبال آسیا برای توسعه فوتبال در رده های پایه (در حال توسعه) به فدراسیون فوتبال سنگاپور اهدا شد.

14:57 : جایزه  بهترین فدراسیون فوتبال آسیا برای توسعه فوتبال در رده های پایه (آینده نگری) به فدراسیون فوتبال برونئی اهدا شد. زاو زاو نایب رئیس AFC این جایزه را به پنگیران حاجی، رئیس فدراسیون فوتبال برونئی اهدا کرد.

14:54 : فدراسیون فوتبال ایران یکی از نامزدهای جایزه بهترین فدراسیون فوتبال آسیا (الهام بخش) شده بود که در نهایت ژاپن برنده این جایزه شد و بالاتر از فدراسیون های ایران و کره جنوبی قرار گرفت. کوهزو تاشیما رئیس فدراسیون فوتبال ژاپن این جایزه را دریافت کرد.

14:51: جایزه بهترین فدراسیون فوتبال آسیا (در حال توسعه) به فدراسیون هنگ کنگ که میزبان مسابقات است ، رسید و این فدراسیون توانست بالاتر از کره شمالی و سنگاپور قرار بگیرد. تیموتی فوک رئیس فدراسیون فوتبال هنگ کنگ این جایزه را از شیخ سلمان دریافت کرد.

14:49 : جایزه بهترین فدراسیون فوتبال آسیا (آینده نگری) به فدراسیون فوتبال گوام رسید و این فدراسیون توانست مغولستان و یمن قرار بگیرد. والنتینو سانگیل رئیس فدراسیون فوتبال گوام روی سن آمد و این جایزه را دریافت کرد.

14:41 : جایزه ویژه "الماس آسیا" به عبدالله بن احمد پادشاه مالزی به خاطر نقشی که در توسعه فوتبال در این منطقه داشته، اهدا شد.

14:39 : شیخ سلمان رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا از مقامات سیاسی و  فوتبال هنگ کنگ نظیر رئیس فدراسیون فوتبال این کشور تجلیل کرد  و از سویی اینفانتینو، رئیس فدراسیون جهانی فوتبال نیز روی سن آمد و یادبود خود را دریافت کرد.

14:36: مجریان مراسم در مورد پیشرفت فوتبال در کشور هنگ کنگ که میزبان مراسم است صحبت می کنند و در مورد اتفاقات فوتبال َآسیا در سال 2019 نظیر برگزاری جام ملت های آسیا در امارات توضیح می دهند.

14:31: پس از خوشامدگویی به حاضرین، مراسم نمایشی ویژه برای حاضرین با استفاده از المان های نمایش سنتی هنگ کنگ برگزار شد.

منبع: فوتبالی
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار