menu
نصب فوتبالی
پاری سن ژرمن منچستریونایتد رئال مادرید بارسلونا بایرن مونیخ منچسترسیتی لیورپول چلسی آرسنال یوونتوس لیگ برتر انگلیس لالیگا اسپانیا لیگ قهرمانان اروپا
 هازارد  بلژیک قدرتمندتر از جام جهانی است

هازارد: بلژیک قدرتمندتر از جام جهانی است

پایگاه خبری فوتبالی - ادن هازارد، ستاره رئال مادرید و تیم ملی بلژیک، باور دارد که تیم کشورش حالا حتی از جام جهانی 2018 روسیه نیز قدرتمندتر شده است. 

به گزارش فوتبالی، تیم ملی بلژیک در جام جهانی 2018 روسیه عملکرد درخشانی را از خود به نمایش گذاشتند و موفق شدند با غلبه بر انگلیس در دیدار رده بندی این رقابت ها در رده سوم جهان قرار بگیرند. این تیم امشب در حالی در رقابت های انتخابی یورو 2020 به مصاف قبرس خواهد رفت که در 9 بازی قبلی خود موفق به کسب 9 پیروزی شده است و در تلاش است که با کسب پیروزی در این دیدار با 30 امتیاز که حداکثر امتیاز ممکن است به رقابت های یورو قدم بگذارد تا خود را به عنوان یکی از شانس های اصلی قهرمانی در این مسابقات معرفی کند. این نتایج در حالی به دست آمده که بلژیک با تیم هایی مانند روسیه، اسکاتلند و قزاقستان در یک گروه قرار داشته است. ستاره بلژیکی رئال مادرید در آستانه این دیدار به خبرنگاران گفت: " ما نسبت به جام جهانی تیمی با تجربه تر هستیم و دو سال بیشتر با مربی خود همراه بوده ایم. شناخت ما نسبت به یکدیگر بیشتر شده و من باور دارم که حالا تیم بهتری هستیم. از نظر ذهنی آمادگی بیشتری برای پیروزی داریم و این چیزی است که در رقابت ها یورو 2016 و حتی رقابت های جام جهانی روسیه نیز از آن بی بهره بودیم. "


1070

منبع: فوتبالی
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار