menu
نصب فوتبالی
پاری سن ژرمن منچستریونایتد رئال مادرید بارسلونا بایرن مونیخ منچسترسیتی لیورپول چلسی آرسنال یوونتوس لیگ برتر انگلیس لالیگا اسپانیا لیگ قهرمانان اروپا
 دفاع پدر گومز از استرلینگ  او تقصیری ندارد

دفاع پدر گومز از استرلینگ: او تقصیری ندارد

پایگاه خبری فوتبالی - پدر جو گومز علیرغم درگیری رحیم استرلینگ با پسرش که منجر به زخم شدن صورت او شده از این بازیکن دفاع کرده و مدعی شد که او مقصر این اتفاقات نیست. 

به گزارش فوتبالی، استرلینگ در تمرینات تیم ملی انگلیس با جو گومز درگیر شده و از سوی گرت ساوت گیت از فهرست این تیم برای دیدار برابر مونته نگرو در رقابت های انتخابی یورو 2020 کنار گذاشته شد. این درگیری از دیدار دو تیم لیورپول و منچسترستی که با پیروزی 1 - 3 سرخپوشان در آنفیلد همراه بود، آغاز شد و به تمرینات تیم ملی انگلیس کشیده شد. با این حال آگوستوس گومز باور دارد که عصبانیت استرلینگ به دلیل رویارویی با هواداران لیورپول و نشان تعهد او به منچسترسیتی است. او در این باره به روزنامه انگلیسی میرر گفت: " این اتفاقات طبیعی است. جوانان بسیار بلندپرواز هستند و دوست دارند تیم خودشان پیروز باشد و این اتفاقات رخ می دهد. اگر لیورپول بازنده بود شاید یکی از بازیکنان این تیم چنین واکنشی نشان می داد. این اشتباه رحیم استرلینگ نیست. هواداران او را عصبی کردند و او نیز ناراحتی خود را نشان داد. همه ما این موضوع را درک می کنیم. این فوتبال است و ما نیز آدم هستیم. " 


1070

منبع: فوتبالی
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار