menu
نصب فوتبالی
پاری سن ژرمن منچستریونایتد رئال مادرید بارسلونا بایرن مونیخ منچسترسیتی لیورپول چلسی آرسنال یوونتوس لیگ برتر انگلیس لالیگا اسپانیا لیگ قهرمانان اروپا
 حضور ستارگان بارسلونا در جشن تولد همسر لوئیز سوارز

حضور ستارگان بارسلونا در جشن تولد همسر لوئیز سوارز

سایت رسمی فوتبالی - سوفیا بالبی همسر لوئیز سوارز مهاجم اروگوئه ای بارسلونا شب گذشته 30 ساله شد که این بازیکن و اعضای بارسلونا مراسم شیک و مجللی را برای وی برگزار کردند.

به گزارش فوتبالی، لوئیز سوارز از هم تیمی هایش در بارسلونا نظیر جوردی آلبا، سرجیو بوسکتس، لیونل مسی و آنتوان گریزمان برای جشن تولد همسرش دعوت کرد. سسک فابرگاس بازیکن اسبق بارسلونا که در حال حاضر در موناکو توپ می زند هم یکی از مدعوین بود. این بازیکنان با همسرانشان در این مراسم حضور پیدا کردند تا در کنار مهاجم اروگوئه ای و همسرش در مراسم حضور یابند.

مثل هر جشن دیگری اعضای حاضر در این مراسم از حضور در ان لذت بردند و تصاویری از خود در شبکه های اجتماعی منتشر کردند. لوئیز سوارز عکسی از خودش و فرزندانش در جشن تولد همسرش منتشر کرد و نوشت:"تولدت مبارک زندگی من. 30 ساله شدی و هر روز زیباتر می شوی. من در کنار دلفی، بنجا و لوتی (نام بچه هایش) دوستت داریم."

لوئیز و سوفیا از نوجوانی همدیگر را می شناسند و در حال حاضر سه فرزند دارند که معمولا پیام های عاشقانه زیادی در مورد همدیگر در اینستاگرام منتشر می کنند. سوارز که مصدومیتش را پشت سر گذاشته در طول هفته جاری در اردوی تیم ملی اروگوئه برای دو بازی دوستانه حضور پیدا خواهد کرد.

منبع: فوتبالی
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار