menu
نصب فوتبالی
پاری سن ژرمن منچستریونایتد رئال مادرید بارسلونا بایرن مونیخ منچسترسیتی لیورپول چلسی آرسنال یوونتوس لیگ برتر انگلیس لالیگا اسپانیا لیگ قهرمانان اروپا
 اعتراف الکساندر آرنولد  بله توپ به بازویم خورد ولی

اعتراف الکساندر آرنولد: بله توپ به بازویم خورد ولی...

پایگاه خبری فوتبالی- دیدار دو تیم لیورپول و منچسترسیتی همانطور که توقع می رفت دیداری جذاب وتماشایی و درعین حال پرحاشیه بود.

به گزارش فوتبالی، دو گل از سه گل لیورپول در این بازی خانگی که با برد قرمز پوشان به پایان رسید، حاشیه ها و جنجالهای زیادی را به همراه داشت. ثانیه هایی قبل از به ثمر رسیدن گل اول لیورپول بود که توپ در محوطه جریمه به دست الکساندر آرنولد برخورد کرد و بازیکنان سیتی معتقد بودند که داور می بایست یک ضربه پنالتی به نفع تیمشان اعلام می کرده. در عین حال گواردیولا و سایر اعضای نیمکت سیتی به شدت به داور مسابقه اعتراض می کردند.


بعد از اتمام بازی الکساندر آرنولد در گفتگو با اسکای سپورتس در مورد این صحنه صحبت کرد و گفت:« بله. شما می دانید که تکنولوژی وار وجود دارد؛ توپ به بازویم برخورد کرد ولی فکر می کنم که اول به برناردو سیلوا خورد و بعد به من. امایکی از دو تیم باید بازی را دنبال کند. ما هم بازی را دنبال کردیم و تیم حریف را تنبیه کردیم.»

 

6363


منبع: فوتبالی
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار