menu
نصب فوتبالی
پاری سن ژرمن منچستریونایتد رئال مادرید بارسلونا بایرن مونیخ منچسترسیتی لیورپول چلسی آرسنال یوونتوس لیگ برتر انگلیس لالیگا اسپانیا لیگ قهرمانان اروپا
 تماس بایرن مونیخ با سرمربی پاریسن ژرمن برای جانشینی کواچ

تماس بایرن مونیخ با سرمربی پاریسن ژرمن برای جانشینی کواچ

پایگاه خبری فوتبالی - مقامات بایرن مونیخ تماس هایی را با توماس توخل، سرمربی پاریسن ژرمن، برای قبول جانشینی نیکو کواچ و هدایت این تیم برقرار کرده اند. 

به گزارش فوتبالی، بایرن مونیخ روز شنبه و با نتیجه تحقیرآمیز 1 - 5 برابر اینتراخت فرانفکورت شکست خورد تا صبر مدیران این تیم تمام شده و روز یکشنبه خبر برکناری نیکو کواچ را منتشر کنند. پس از این اتفاق گزینه های زیادی برای جانشینی این مربی مطرح شد که در بین آنها نام مربیانی مانند مورینیو، آلگری و ونگر دیده می شد. اما حالا اسکای اسپرت آلمان مدعی شده که مقامات این باشگاه تماس هایی را با توماس توخل برقرار کرده اند. پیش از این نیز صحبت هایی مبنی بر جدایی این مربی از پی اس جی به گوش رسیده بود اما باشگاه فرانسوی اعلام کرده بود که توخل تا پایان فصل 20 - 2019 به حضور خود در این تیم ادامه خواهد داد و جدایی او پس از این فصل نیز بستگی به نتایج کسب شده دارد. مربی آلمانی در سال 2018 به سمت سرمربیگری پاریس انتخاب شد و فصل گذشته موفق شد این تیم را بار دیگر قهرمان لیگ فرانسه کند و در این مدت دو سوپرکاپ این کشور را نیز فتح کرده است. او تا سال 2021 با پاریسن ژرمن قرارداد دارد. 


1070

منبع: فوتبالی
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار