menu
نصب فوتبالی
پاری سن ژرمن منچستریونایتد رئال مادرید بارسلونا بایرن مونیخ منچسترسیتی لیورپول چلسی آرسنال یوونتوس لیگ برتر انگلیس لالیگا اسپانیا لیگ قهرمانان اروپا
 میلان به دنبال هافبک بارسلونا به جای هافبک رئال

میلان به دنبال هافبک بارسلونا به جای هافبک رئال

پایگاه خبری فوتبالی – میلان فصل را خوب شروع نکرده است. قهرمان 18 دوره سری آ در رده دوازدهم جدول است و می‌خواهد تیمش را در ژانویه تقویت کند.

میلان رو به استفاده از جوانان آورده، اما در ژانویه بازیکنی می‌خواهد که رهبری باتجربه باشد تا تیم را در شرایط دشوار داخل و خارج میدان هدایت کند.

گفته می‌شد میلان خواهان لوکا مودریچ، هافبک 33ساله رئال مادرید است، اما آنها حالا روی به هم‌تیمی او در کرواسی، یعنی ایوان راکیتیچ آورده‌اند.

این هافبک 31ساله بارسلونا می‌تواند نقشی کلیدی در سن‌سیرو داشته باشد و زوانیمیر بوبان، مدیر عمومی باشگاه هم او را تایید کرده است.

ایوان گازیدیس، مدیر اجرایی باشگاه هم گفته که میلان ممکن است در ژانویه به سراغ بازیکنان باتجربه برود: «نمی‌خواهم در ژانویه خیلی در بازار فعال باشیم، اما گاهی لازم است این کار را انجام دهیم. ما می‌توانیم بازیکنان باتجربه‌ای را جذب کنیم، مانند کاری که با هیگواین کردیم.»

راکیتیچ در این فصل تنها یک بار در ترکیب ثابت بارسلونا به میدان رفته است و قراردادش تا سال 2021 است. او زمانی بازیکن جدانشدنی بارسا به شمار می‌رفت، اما این تیم حالا هافبک‌های پرشماری دارد و در تابستان هم بارسلونا می‌خواست او را به عنوان بخشی از مبلغ انتقال نیمار، به پاری سن ژرمن بدهد.

8444

منبع: فوتبالی
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار