menu
نصب فوتبالی
پاری سن ژرمن منچستریونایتد رئال مادرید بارسلونا بایرن مونیخ منچسترسیتی لیورپول چلسی آرسنال یوونتوس لیگ برتر انگلیس لالیگا اسپانیا لیگ قهرمانان اروپا
 ویدال  در بارسا خوشحال نیستم، به لطف کونته یکی از بهترین بازیکنان شدم

ویدال: در بارسا خوشحال نیستم، به لطف کونته یکی از بهترین بازیکنان شدم

پایگاه خبری فوتبالی - آرتورو ویدال، هافبک بارسلونا، مدعی شده که در این تیم خوشحال نیست و با ستایش از دوران کار با آنتونیو کونته، احتمال انتقال خود به اینتر را نیز افزایش داده است. 

به گزارش فوتبالی، آنتونیو کونته این فصل با مصدومان متعدد در اینتر مواجه شده و همین موضوع باعث شده که شایعاتی درباره احتمال حضور قدرتمندانه این باشگاه در پنجره نقل و انتقالات ماه ژانویه به گوش برسد. بسیاری از بازیکنان برای پیوستن به اینتر در ژانویه لینک شده اند که یکی از آنها نیز آرتورو ویدال است. هافبک شیلیایی تایید کرد که از دوران کار با سرمربی اینتر زمانی که هر دو در یوونتوس بودند خاطرات خوبی دارد. او در گفتگو با المرکوریو اظهار داشت: " من اتفاقات خوب بسیاری را با کونته تجربه کردم. به لطف او من یکی از بهترین بازیکنان شدم. در فوتبال مهمترین چیز این است که مورد اعتماد باشی و اگر یک مربی این اعتماد را به تو داشته باشد باعث می شود که بسیار رشد کنی. "

او همچنین درباره شرایط خود در نیوکمپ گفت: " من خیلی سخت تلاش خواهم کرد که از این باشگاه جدا نشوم و به اهدافی مهمی که داریم، برسم. اما خوشحال نیستم. حتی اگر تلاشم نتیجه بدهد و بتوانم جایگاهی در ترکیب ثابت تیم داشته باشیم نیز خوشحال نخواهم بود. من در تمام طول دوران فوتبال حرفه ای خود خیلی سخت کار کرده ام. لحظه من هنوز نرسیده است اما آرام هستم و می دانم که خواهد رسید. من نیازی به توجیه و توضیح ندارم. راه های نگاه کردن به فوتبال متفاوت است. این تصمیماتی است که مربی باید بگیرد. من تلاش می کنم وقتی فراخوانده می شوم به تیم کمک کنم.

منبع: فوتبالی
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار