menu
نصب فوتبالی
استقلال پرسپولیس سپاهان تراکتور لیگ برتر خلیج فارس
 محمد نوری  آقای توفیقی، یادت رفته با بویان مصدوم قرارداد بستی

محمد نوری: آقای توفیقی، یادت رفته با بویان مصدوم قرارداد بستی؟

پایگاه خبری فوتبالی- پیشکسوت استقلال در خصوص شرایط این تیم صحبت کرد.

محمد نوری  در گفت و گو با فوتبالی در خصوص شرایط استقلال گفت: خوشبختانه استقلال روند خوبی را در پیش گرفته و نتایج خوبی را کسب کرده است. از اول حامی استراماچونی بودم و الان هم حامی اش هستم. به اعتقاد من اگر دست های او را این قدر خالی نمی کردند او نتایج خیلی بهتری می گرفت. کسانی که اول فصل و حتی پیش از حضور او در استقلال، از استراماچونی بد می گفتند و علیه او پست اینستاگرام می گذاشتند، حالا که از مدیریت رفته اند پست می گذارند که فلان بازیکن را من دو سه فصل پیش آوردم. آوردی که آوردی. چرا شفر نتوانست با آن بازیکنان نتیجه بگیرد و برای استقلال در لیگ قهرمانی بیاورد؟ عکس می گذارند که ما فلان بازیکن را گرفتیم، مگر شما در این دو سه فصل بازیکن تمرین می دهی و تاکتیک تیم را تو تعیین می کنی که پست می گذاری و مصاحبه می کنی؟ 

نوری ادامه داد: جدایی ۱۷ بازیکن از استقلال شرایط را برای تیم استراماچونی سخت کرد و به همین دلیل است که هواداران استقلال علیه مدیریت شعار می دهند. هواداران استقلال حق دارند که ناراحت باشند چرا که اگر این همه بازیکن از استقلال جدا نمی شوند الان شرایط استقلال خیلی بهتر بود‌. مدیریت اگر صلاح دیده این همه بازیکن جدا شوند، چرا بازیکن جدید نمی گیرند؟ الان استراماچونی در دو سه پست بازیکن می خواهد اما انگار نه انگار، چرا باید استراماچونی روحش از حضور هوپر خبر نداشته باشد؟ مگر فتحی سرمربی استقلال است که تشخیص می دهد کدام بازیکن به درد استقلال می خورد یا نمی خورد. 

وی در ادامه افزود: هنوز بازی های سخت استقلال باقی مانده و از این هفته استقلال دیدارهای سختی را در پیش دارد. به همین دلیل کمبود بازیکن در این تیم بیشتر محسوس می شود‌. من تعجب می کنم که چطور فتحی با وجود این همه مشکلات استقلال و شعارهای هواداران تازه مشاور برای خودش انتخاب کرده است.

پیشکسوت استقلال در ارتباط با صحبت های پندار توفیقی در خصوص خارجی های این باشگاه گفت: تا جایی که یادم است بویان را افتخاری و همین آقای توفیقی به استقلال آوردند و حالا رفته و شکایت کرده است. به غیر از بویان، گومز هم در زمان توفیقی آمد، عجیب است که تاریخ را فراموش می کنند. هر بازیکن خارجی آقای توفیقی آورده حالا رفته و از استقلال به فیفا شکایت کرده است. آن وقت با افتخار در اینستاگرام پست می گذارد. حتی پول پادووانی هم بر عهده آقای توفیقی است که قرارداد جدید را با او بسته است. آن وقت می گوید پول پادووانی مربوط به دوره او نیست. اکثر بازیکنان خارجی دوران توفیقی رفته اند و به فیفا از استقلال شکایت کرده اند. حتی ما آن موقع در کمیته فنی بودیم و به مدیریت اعلام کردیم که بویان بازیکن مصدوم است و کیفیت فنی پایینی دارد اما متاسفانه به حرف ما گوش ندادند. برای گومز هم همین اتفاق افتاد. باید بگویم که متاسفانه پشت آمدن بازیکنان بی کیفیت به فوتبال ایران همیشه دلال هایی هستند که می خواهند از آوردن آن ها سود کنند و این باشگاه ها هستند که نباید به این دلال ها میدان دهند.


1984

منبع: فوتبالی
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار