menu
نصب فوتبالی
پاری سن ژرمن منچستریونایتد رئال مادرید بارسلونا بایرن مونیخ منچسترسیتی لیورپول چلسی آرسنال یوونتوس لیگ برتر انگلیس لالیگا اسپانیا لیگ قهرمانان اروپا
 واینالدوم  لیورپول می‌تواند رکورد قهرمانی بدون شکست آرسنال را تکرار کند

واینالدوم: لیورپول می‌تواند رکورد قهرمانی بدون شکست آرسنال را تکرار کند

پایگاه خبری فوتبالی - جورجینیو واینالدوم، هافبک لیورپول، باور دارد که تیمش می تواند رکورد تیم افسانه ای آرسنال در فصل 04 - 2003 را که بدون شکست قهرمان لیگ برتر شد، تکرار کند.

به گزارش فوتبالی، تیم شکست ناپذیر آرسن ونگر در آن سال جام قهرمانی را بالای سر برد و به تنها تیمی در دوران مدرن فوتبال انگلیس تبدیل شد که موافق شده در طول یک فصل حتی یک بار نیز شکست را تجربه نکند. توپچی ها در آن سال فصل را با 26 پیروزی و 12 شکست پشت سر گذاشتند و این رکوردی است که برخی باور دارند لیورپول در فصل جاری می تواند تکرار کند. واینالدوم یکی از این افراد است که در این باره به خبرنگاران گفت: " چنین چیزی ممکن است. هیچکس نمی داند چه اتفاقی رخ خواهد داد. ما تا به حال کمی شانس نیز آورده ایم اما بسیار سخت نیز تمرین کردیم. ما درباره این واقعیت که آرسنال در آن فصل شکست نخورد فکر نمی کنیم. تنها سعی می کنیم که در هر بازی تمام تلاش خود را در زمین مسابقه انجام دهیم. تلاش می کنیم که تا جایی که می توانیم عملکرد خوبی در زمین بازی داشته باشیم. همه بازی ها در لیگ برتر سخت است. به نتایجی که به دست آوردیم، نگاه کنید. یادم نمی آید که بازی آسانی انجام داده باشیم. تا به حال همیشه پیروز بودیم چون تمام تلاشمان را کرده ایم و بسیار متمرکز هستیم. البته که کمی شانس نیز داشته ایم. "


1070

منبع: فوتبالی
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار