menu
نصب فوتبالی
پاری سن ژرمن منچستریونایتد رئال مادرید بارسلونا بایرن مونیخ منچسترسیتی لیورپول چلسی آرسنال یوونتوس لیگ برتر انگلیس لالیگا اسپانیا لیگ قهرمانان اروپا
 زیدان  دیدارم با پوگبا تصادفی بود؛ به هم چه گفتیم  نمی گویم

زیدان: دیدارم با پوگبا تصادفی بود؛ به هم چه گفتیم؟ نمی گویم

پایگاه خبری فوتبالی- زین الدین زیدان سرمربی فرانسوی رئال مادرید در مورد تصویری که از دیدار او با پل پوگبا در دوبی در روزنامه دیلی میرر منتشر شده، توضیحاتی را ارائه کرده است.

به گزارش پایگاه خبری فوتبالی،زین الدین زیدان در کنفرانس خبری اش قبل از رویارویی رئال مادرید مقابل مایورکا در روز شنبه به این نکته اشاره کرد که دیدار او با پوگبا که تصویری از آن روز پنجشنبه در روزنامه دیلی میرر منتشر شده، تصادفی بوده است. زیدان برای شرکت در کنفرانسی مرتبط با تاثیرات هوش مصنوعی در ورزش به دوبی سفر کرده بود و پوگبا هم تمرینات ریکاوری اش را در دوبی دنبال می کرد.

زیدان درحالی که لبخندی به لب داشت در کنفرانس خبری اش در مورد دیدارش با پوگبا در دوبی صحبت کرد و گفت:« ما اتفاقی همدیگر را دیدیم. او آنجا بود و من هم مشغول کاری بودم که در جریانش هستید. وقتی همدیگر را دیدیم، با هم کمی صحبت کردیم ولی صحبتهای ما شخصی بود و برایتان تعریف نمی کنم که چه حرفهایی بین ما رد و بدل شد. ما مدتهاست که همدیگر را می شناسیم ووقتی یکدیگر را می بینیم، متوقف می شویم و با هم حرف می زنیم.»

زیدان در پاسخ به سوالی درمورد اینکه آیا پوگبا گزینه خوبی برای تیم مادریدی و برای جانشینی کاسمیرو است یا خیر گفت:« گزینه های زیادی برای همه باشگاه ها وجود دارد. زمانی که به بازار نقل و انتقالات نزدیک می شویم، باشگاه ها درمورد بازیکنان تصمیم گیری می کنند. ما رختکن خوبی داریم. برخی از بازیکنانمان در شرایط آرمانی نیستند ولی در نهایت ما فردا و در بازی با مایورکا با یازده بازیکن به زمین خواهیم رفت.»

6363

 

 

 


منبع: فوتبالی
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار