menu
نصب فوتبالی
پاری سن ژرمن منچستریونایتد رئال مادرید بارسلونا بایرن مونیخ منچسترسیتی لیورپول چلسی آرسنال یوونتوس لیگ برتر انگلیس لالیگا اسپانیا لیگ قهرمانان اروپا
 کلایورت  هواداران نژادپرست در اینستاگرام باید زندانی شوند

کلایورت: هواداران نژادپرست در اینستاگرام باید زندانی شوند

سایت رسمی فوتبالی - جاستین کلایورت، وینگر رم، باور دارد که هوادارانی که در شبکه های اجتماعی از توهین های نژادپرستانه استفاده می کنند باید به دلیل این رفتار به زندان محکوم شوند. 

به گزارش فوتبالی، کلایورت که بیش از 750 هزار دنبال کننده در اینستاگرام خود دارد امیدوار است که این شرکت روند تشخیص هویت خود را راه اندازی کند تا هر فرد برای نظرات و پست هایی که در این شبکه اجتماعی منتشر می کند، مسئول باشد. کلایورت در گفتگو با اسکای اسپرت درباره شرایط نامتعارف و جو نژادپرستانه این روزهای فوتبال ایتالیا اظهار داشت: " مردمی که پست های نژادپرستانه منتشر می کنند باید به زندان فرستاده شوند. این اتفاق باید یک بار برای همیشه متوقف شود. این فقط به من مربوط نیست، من آنقدر باهوش نیستم که بتوانم این شرایط را درست کنم. باید چیزی مانند تعیین هویت وجود داشته باشد. چون در این صورت می توان تشخیص داد که هر حساب کاربری متعلق به چه کسی است. امیدوارم که این اتفاق رخ دهد. "


1070

منبع: فوتبالی
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار