menu
نصب فوتبالی
پاری سن ژرمن منچستریونایتد رئال مادرید بارسلونا بایرن مونیخ منچسترسیتی لیورپول چلسی آرسنال یوونتوس لیگ برتر انگلیس لالیگا اسپانیا لیگ قهرمانان اروپا
 بوفون امشب به رکورد مالدینی می‌رسد

بوفون امشب به رکورد مالدینی می‌رسد

سایت رسمی فوتبالی - جان لوییجی بوفون احتمالا امشب نهصد و دومین بازی خود با پیراهن یوونتوس را انجام خواهد داد و با رکورد پائولو مالدینی برابر می شود. 

به گزارش فوتبالی، دروازه بان یوونتوس پس از یک فصل دوری از این تیم و حضور در لیگ فرانسه به همراه باشگاه پاریسن ژرمن بار دیگر در ابتدای فصل جدید تصمیم گرفت به تورین بازگردد و انتظار می رود در دیدار امروز برابر هلاس ورونا که از ساعت 20:30 به وقت ایران برگزار خواهد شد، برای تیم خود به میدان برود. اگر بوفون امشب در ترکیب ثابت یوونتوس قرار داشته باشد برای نهصد و دومین بار با پیراهن این تیم به میدان خواهد رفت و بدین ترتیب با رکورد پائولو مالدینی، اسطوره باشگاه میلان، که بیشترین تعداد بازی برای یک تیم را در اختیار دارد، برابر خواهد شد. بازیکن سابق تیم ملی ایتالیا در صورت حضور در این بازی ششصد و چهل و یکمین بازی خود در سری آ را نیز انجام خواهد داد و یک بازی به رکورد 647 بازی مالدینی در این رقابت ها نزدیک می شود. 


1070

منبع: فوتبالی
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار