menu
نصب فوتبالی
استقلال پرسپولیس سپاهان تراکتور لیگ برتر خلیج فارس
 با امضای قراردادی؛ علیرضا فغانی رسما برای لیگ فوتبال استرالیا سوت می‌زند

با امضای قراردادی؛ علیرضا فغانی رسما برای لیگ فوتبال استرالیا سوت می‌زند

وب سایت رسمی فوتبالی- با تایید فدراسیون فوتبال استرالیا، علیرضا فغانی داور بین المللی ایران به جمع داوران استرالیا اضافه شد و با امضای قراردادی، قرار است در این کشور قضاوت کند.

به گزارش فوتبالی، علیرضا فغانی چند روز پیش تصمیم گرفت به دلیل مسائل خانوادگی ایران را ترک کند و به همراه خانواده اش به استرالیا برود. این داور بین المللی و ارزنده ایران که همچنان تصمیم دارد به کار قضاوت مشغول باشد، قرار است از این به بعد به عنوان یکی از داوران استرالیا به کارش ادامه بدهد.

فدراسیون فوتبال استرالیا در خبری اعلام کرد که فغانی برای فصل ۲۰۱۹ - ۲۰۲۰ یکی از داوران تمام وقت لیگ استرالیا خواهد بود و با این داور قراردادی هم امضا شده است.

این فدراسیون با تمجید از فغانی، وی را یکی از شخصیت های قابل احترام داوری در فوتبال دانسته است که در مسابقات جام ملت های آسیا، جام جهانی، جام کنفدراسیون فوتبال و مسابقات المپیک سابقه قضاوت دارد و دوبار هم به عنوان داور سال آسیا معرفی شده است.

فغانی به جرگه داورانی همچون الکس کینگ، کریس بیس و شان ایوانس پیوست. ریس کمیته داوران استرالیا کریس نیکو در این باره گفت: باعث افتخار ماست که فغانی به لیگ ما پیوسته است. او تجربه های زیاد بین المللی دارد و به مسابقات ما کمک زیادی می کند، علاوه بر این او می تواند به داوران جوان‌ کمک کند. 

وی افزود: برای ما باعث خوشحالی است که فغانی و خانواده اش به اینجا می آیند و این کار ما را آسان کرد تا بتوانیم به او پیشنهاد همکاری بدهیم.

علیرضا فغانی هم در این باره اظهار داشت: این بهترین فرصت است بتوانم در این لیگ قضاوت کنم، تصمیم بزرگی بود که کشورم را ترک کردم اما خدا را شکر که قادر هستم در یکی از بهترین های لیگ های آسیا قضاوت کنم و داوری ام را در مسابقات رسمی بین المللی ادامه دهم. بارها از استرالیا پیشنهاد داشتم برای همین احساس نزدیکی با باشگاه ها و ورزشکارانش دارم. من و خانواده ام مدت ها به دنبال مهاجرت به استرالیا بودیم و حالا فصل جدیدی از زندگی ما آغاز شده است.


4344


منبع: مهر
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار