menu
نصب فوتبالی
پاری سن ژرمن منچستریونایتد رئال مادرید بارسلونا بایرن مونیخ منچسترسیتی لیورپول چلسی آرسنال یوونتوس لیگ برتر انگلیس لالیگا اسپانیا لیگ قهرمانان اروپا
 ناامیدی رئال مادرید از پوگبا و تلاش برای جذب برونو فرناندز

ناامیدی رئال مادرید از پوگبا و تلاش برای جذب برونو فرناندز

سایت رسمی فوتبالی - گفته می شود که رئال مادرید از جذب پل پوگبا در چند روز باقی مانده تا بسته شدن پنجره نقل و انتقالات ناامید شده و مذاکرات خود برای جذب برونو فرناندز، هافبک اسپرتینگ، را از سر گرفته است.

به گزارش فوتبالی، هافبک فرانسوی گزینه اول زیدان در فصل نقل و انتقالات تابستانی بود و حالا به نظر می رسد که امید رئالی ها برای قطعی شدن این انتقال ناامید شده است. پوگبا بارها علاقه خود به جدایی از منچستریونایتد را اعلام کرد و مدعی شد که پس از سه سال حضور در اولدترافورد حالا زمان آن رسیده که به دنبال چالشی جدید باشداما تیم سولشر تصمیم جدی داشت که این بازیکن را علیرغم عدم علاقه خودش و حتی هواداران یونایتد حفظ کند. آنها نمی خواستند بدون اضافه کردن یک جانشین پر آوازه این بازیکن را نیز از دست بدهند و همین امر باعث دوری پوگبا از رئال مادرید شد. 

با توجه به این که پنجره نقل و انتقالات لالیگا نیز در تاریخ 11 شهریورماه بسته خواهد شد، رئال مادرید تصمیم دارد برای جذب برونو فرناندز که پیش از این به منچستریونایتد لینک شده بود، اقدام کند. سایت گل مدعی شده که منابع خبری اش اطلاع داده اند که نمایندگانی از رئال با مدیر برنامه این هافبک دیدار کرده اند و باشگاه پرتغالی نیز به آنها اعلام کرده که برای فروش این بازیکن 24 ساله مبلغ 80 میلیون یورو می خواهد. این مبلغ کمتر از بند فسخ 100 میلیون یورویی فرناندز است که در قرارداد او با باشگاه اسپرتینگ که تا سال 2023 زمان دارد، ذکر شده است. 


1070

منبع: فوتبالی
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار