menu
نصب فوتبالی
پاری سن ژرمن منچستریونایتد رئال مادرید بارسلونا بایرن مونیخ منچسترسیتی لیورپول چلسی آرسنال یوونتوس لیگ برتر انگلیس لالیگا اسپانیا لیگ قهرمانان اروپا
 صلاح مخالف VAR  جذابیت فوتبال به اشتباهاتش است

صلاح مخالف VAR: جذابیت فوتبال به اشتباهاتش است

سایت رسمی فوتبالی- محمد صلاح ستاره مصری باشگاه لیورپول در گفتگو با سی.ان.ان در مورد مسائل مختلفی صحبت کرد.

به گزارش فوتبالی، یکی از سوژه هایی که صلاح درمورد آن اظهارنظر کرد، به کارگیری تکنولوژی VAR در دنیای فوتبال بود. این ستاره مصری در صحبتهایی اعلام کرد که مخالف استفاده از تکنولوژی وار است. او در این رابطه گفت:« از تکنولوژی وار خوشم نمی آید؛ همیشه این را گفته ام. به این خاطر از وار خوشم نمی آید که فوتبال را همینطور که هست، دوست دارم. تکنولوژی وار اگرچه برای مراقبت از بازیکنان در صحنه های خطرناک خوب است، ولی به نظر من فقط باید در همین موارد از آن استفاده شود تا با بهره گیری از آن، از بازیکنان محافظت شود.»

این ستاره مصری ادامه داد:« من فوتبال را با اشتباهاتش پذیرفته ام. اشتباهات داوری و اشتباهات بازیکنان. فوتبال با همین اشتباهات جذاب است.»

تکنولوژی وار از این فصل در رقابتهای لیگ برتر به کار گرفته می شود. این در حالی است که صلاح در فینال فصل قبل لیگ قهرمانان اروپا اولین گل تیمش را از روی یک ضربه پنالتی ای به ثمر رساند که بعد از بازبینی صحنه وار به نفع لیورپول اعلام شد.

البته صلاح می داند که به کار گیری تکنولوژی وار به نفع اوست؛ چرا که قطعا ضربات پنالتی بیشتری برایش اعلام خواهد شد. او ادامه داد:« من از تکنولوژی وار خوشم نمی آید ولی به کار گیری این تکنولوژی بدان معناست که من موقعیتهای گلزنی بیشتری خواهم داشت.»

6363

منبع: فوتبالی
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار