menu
نصب فوتبالی
پاری سن ژرمن منچستریونایتد رئال مادرید بارسلونا بایرن مونیخ منچسترسیتی لیورپول چلسی آرسنال یوونتوس لیگ برتر انگلیس لالیگا اسپانیا لیگ قهرمانان اروپا
 ریوالدو  جدایی نیمار از بارسا اشتباه بود، او باید امسال برگردد

ریوالدو: جدایی نیمار از بارسا اشتباه بود، او باید امسال برگردد

سایت رسمی فوتبالی - ریوالدو، اسطوره فوتبال برزیل، معتقد است که جدایی نیمار از بارسلونا و انتقال به پاری سن ژرمن اشتباه بوده و این بازیکن باید برای جبران این اتفاق در تابستان پیش رو به نیوکمپ بازگردد.

به گزارش فوتبالی، نیمار از زمان انتقال به پاریس با مصدومیت ها و مشکلات بسیاری در بیرون و درون زمین روبرو شده است و اخیرا خواهان جدایی از این تیم نیز شده است. مدیرعامل باشگاه نیز علیرغم عملکرد موفق این بازیکن حاضر است برای فروش او مذاکره کند. ریوالدو که در 5 سال حضور خود در نیوکمپ 157 بازی برای این تیم انجام داد، در پاسخ به سوالی درباره لزوم بازگشت نیمار به بارسلونا گفت: " از نظر من بله چون او بازیکن خوبی است که جدایی اش از بارسا اشتباه بود. فکر می کنم این فرصت خوبی برای بازگشت است و اگر او به بارسا بازگردد همه چیز در زندگی اش تغییر خواهد کرد. او باید حالا تصمیم بگیرد. نباید برای یک فصل دیگر صبر کرد. جدایی از بارسلونا تصمیم ناگهانی و سریعی بود. خب 70 درصد هواداران از او راضی نیستند و احتمالا آزرده خاطر نیز هستند. اما فکر می کنم او این شخصیت را دارد که نظر آنها را تغییر دهد و اگر عملکرد خوبی داشته باشد، گلزنی کند، مانند همیشه فوتبال بازی کند، با دوستان خود به مهمانی نرود و بارسا را قهرمان کند، همه چیز فراموش خواهد شد. برای نیمار اینجا مانند خانه است. وقتی دوباره شروع به بازی کند، هواداران هم او را دوست خواهند داشت. "

ریوالدو در ادامه اضافه کرد: " نیمار اخلاق هایی دارد که خوب نیستند اما من فکر می کنم اگر او برگردد، دیگر بچه نیست. حالا در 27 سالگی قرار دارد و فکر می کنم می تواند تغییر کند. او حالا باید از این فرصت استفاده کند. به نفع بارسلونا یا رئال مادرید. صحبت هایی درباره رئال و همچنین فوتبال انگلیس مطرح شده است. فکر می کنم او به هر تیمی برود می تواند بهترین بازیکن دنیا شود. "



1070

منبع: فوتبالی
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار