menu
نصب فوتبالی
پاری سن ژرمن منچستریونایتد رئال مادرید بارسلونا بایرن مونیخ منچسترسیتی لیورپول چلسی آرسنال یوونتوس لیگ برتر انگلیس لالیگا اسپانیا لیگ قهرمانان اروپا
 اسکالونی  آرژانتین خوش شانس است که هنوز شانس صعود دارد

اسکالونی: آرژانتین خوش شانس است که هنوز شانس صعود دارد

سایت رسمی فوتبالی - لیونل اسکالونی، سرمربی تیم ملی آرژانتین، پس از تساوی 1 - 1 برابر پاراگوئه تایید کرد که تیمش خوش شانس است که هنوز شانس صعود در کوپا را دارد.

به گزارش فوتبالی، پنالتی نیمه دوم لیونل مسی بازی را پس از گل سانچس به تساوی کشاند اما دروازه بان آرژانتین نیز با مهار پنالتی گونزالز نقش مهمی در کسب یک امتیاز برای تیمش ایفا کرد. حالا آرژانتینی ها باید در دیدار برابر قطر به پیروزی برسند تا بتوانند در مرحله بعدی حضور داشته باشند. اسکالونی در کنفرانس خبری پس از بازی به خبرنگاران گفت: " راه حال این است که ما باید پیروز شویم. ما خوش شانس هستیم که هنوز شانس صعود داریم. باید بیشتر مانند نیمه دوم عمل کنیم اما متعادل تر باشیم و بتوانیم بازی را مدیریت کنیم. در نیمه اول خوب نبودیم. گاهی با ناامیدی بازی کردیم و نتوانستیم بازی را کنترل کرده و موقعیت ایجاد کنیم. برنامه خیلی واضحی داشتیم اما نتوانستیم آن را عملی کنیم چرا که مدام توپ را از دست می دادیم. آنها با اولین حمله به گل رسیدند و این باعث عدم اطمینان ما شد. برای تیمی مثل آرژانتین که همیشه احساس می شود که باید پیروز بازی باشد، قبول گل اول سخت است اما ما بین دو نیمه به بازیکنان اطمینان دادیم که فقط یک گل است. "


1070

منبع: فوتبالی
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار