menu
نصب فوتبالی
پاری سن ژرمن منچستریونایتد رئال مادرید بارسلونا بایرن مونیخ منچسترسیتی لیورپول چلسی آرسنال یوونتوس لیگ برتر انگلیس لالیگا اسپانیا لیگ قهرمانان اروپا
 سرمربی آرژانتین  اگر قهرمان کوپا شویم از فوتبال خداحافظی می‌کنم

سرمربی آرژانتین: اگر قهرمان کوپا شویم از فوتبال خداحافظی می‌کنم!

سای رسمی فوتبالی - لیونل اسکالونی، سرمربی آرژانتین، مدعی شد که اگر این تیم موفق به کسب مقام قهرمانی رقابت های کوپا آمریکا شود، او از فوتبال خداحافظی خواهد کرد. 

به گزارش فوتبالی، آرژانتین که در دوره گذشته این رقابت ها در فینال حضور داشته است اولین بازی خود را بامداد یکشنبه برابر کلمبیا برگزار خواهد کرد. آلبی سلسته در دو فینال گذشته در سال 2015 و 2016 برابر شیلی شکست خورد و در جام جهانی 2018 نیز در مرحله یک هشتم به دست فرانسه از دور رقابت ها کنار رفت. حذف این تیم منجر به جدایی خورخه سمپائولی و جدایی کوتاه مدت لیونل مسی پیش از بازگشت به ترکیب در آستانه کوپا شد. آرژانتینی ها از سال 1993 و پس از قهرمانی در کوپا در هیچ رقابت مهم دیگری قهرمان نشده اند و اسکالونی در آستانه آغاز این رقابت ها با شوخی در این باره گفت: " اگر قهرمان کوپا شویم من از دنیای فوتبال خداحافظی می کنم. این تیم به دو فینال کوپا رسیده است. مهم است که در این باره فکر کنیم و بدانیم که رسیدن به این مرحله و عدم کسب جام قهرمانی سخت است. این اتفاقی بسیار سخت و پیچیده است. ما اینجا هستیم تا در تمام بازی ها به میدان برویم و نشان دهیم که این بازیکنان می توانند با این پیراهن بازی کنند. "


1070

منبع: فوتبالی
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار