menu
نصب فوتبالی
پاری سن ژرمن منچستریونایتد رئال مادرید بارسلونا بایرن مونیخ منچسترسیتی لیورپول چلسی آرسنال یوونتوس لیگ برتر انگلیس لالیگا اسپانیا لیگ قهرمانان اروپا
 رویای اوسائین بولت  دیدن گریزمان در کنار پوگبا در یونایتد

رویای اوسائین بولت: دیدن گریزمان در کنار پوگبا در یونایتد

سایت رسمی فوتبالیاوسائین بولت، دونده سرشناس و پرافتخار جامائیکایی یکی از طرفداران پروپاقرص باشگاه منچستریونایتد است. او حالا ابراز تمایل کرده تا آنتوان گریزمان را در پیراهن شیاطین سرخ ببیند.

به گزارش فوتبالی، بولت که چندی پیش به طور رسمی با دنیای دوندگی خداحافظی کرد، مدتی کوتاهی نیز حضور در دنیای فوتبال را تجربه کرد ولی ماجراجویی اش چندان موفق نبود و درنتیجه او خیلی زود تصمیم به خداحافظی با دنیای فوتبال گرفت. حالا این دونده جامائیکایی که رکورد جهانی دوی 100 متر را دراختیار دارد، ابراز امیدواری کرده که پل پوگبا در یونایتد بماند و آنتوان گریزمان هم تیمی اش در اردوی خروسها نیز به او ملحق شود.

این روزها و دربازار نقل وانتقالات تابستانی نام پل پوگبا و آنتوان گریزمان به وفور شنیده می شود.رئالی ها با بی صبری تمام به دنبال جذب پوگبا هستند و آنتوان گریزمان هم که اخیرا اعلام کرده فصل آینده در اتلتیکو نخواهد بود به دنبال تیم جدیدی است. اگرچه بسیاری از رسانه ها کار انتقال او به بارسلونا را تمام شده می دانند اما برخی رسانه های انگلیسی هنوز احتمال انتقال گریزمان به یونایتدرا رد نمی کنند


دراین میان اوسائین بولت که دوست قدیمی پوگبا است، تردیدی ندارد که این ستاره فرانسوی در نهایت دریونایتد خواهد ماند. او دراین رابطه گفته:« پوگبا دوست من است. من یکی از طرفداران بازی پوگبا هستم و فکر می کنم که یونایتد باید تیمش را در حول واطراف و با محوریت پوگبا بسازد. وقتی پوگبا در یووه بازی می کرد، فوق العاده بود و الان هم در فرانسه عملکرد حیرت آوری دارد. چرا؟ چون در محاصره مهاجمان خوبی بود که از پاسهای او نهایت بهره را می بردند. پل پاسور فوق العاده ای است. باید تیم را در محوریت پوگبا شکل داد و دو مهاجم خیلی خوب درکنارش به میدان فرستاد.»

بولت ادامه داد:« نمی دانم که آیا گریزمان به یونایتد خواهد رفت یا نه ولی او نشان داده که وقتی در تیم ملی فرانسه کنار پوگبا بازی می کرد، درک متقابل خیلی خوبی از هم دارند.»

6363

منبع: فوتبالی
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار