menu
نصب فوتبالی
پاری سن ژرمن منچستریونایتد رئال مادرید بارسلونا بایرن مونیخ منچسترسیتی لیورپول چلسی آرسنال یوونتوس لیگ برتر انگلیس لالیگا اسپانیا لیگ قهرمانان اروپا
 کیه‌لینی  یوونتوس دلتنگ آلگری خواهد شد

کیه‌لینی: یوونتوس دلتنگ آلگری خواهد شد

سایت رسمی فوتبالی - جورجیو کیه‌لینی می گوید که تمامی یوونتوس دلتنگ مکس آلگری خواهد و احتمال بازگشت این مربی در آینده را نیز رد نکرد. 

به گزارش فوتبالی، آلگری موفق شد در طول 5 سال حضور خود روی نیمکت یوونتوس 5 قهرمانی سری آ و دو حضور در فینال لیگ قهرمانان را برای این تیم به ارمغان بیاورد و کیه‌لینی با احترام بسیاری درباره او صحبت می کند. این مدافع به خبرنگاران گفت: " من گاهی او را در لیورنو خواهم دید. او می داند که چطور با مسائل برخورد کند. او چیزهای زیادی به ما یاد داد و همیشه در خاطرها می ماند. ما در پایان یک دوره با او هستیم و باید سپاسگزار باشیم. پس از آن یوونتوس مانند همیشه به راه خود ادامه خواهد داد. او توانایی های باورنکردنی داشت. بسیار مثبت بود و تمامی یوونتوس دلتنگ این مربی خواهد شد. شاید روزی در آینده به تیم بازگردد. امیدوارم بارزالی نیز در کادر فنی بمانند. او فرد خاصی است و بازیکنی استثنایی نیز بود. مطمئنا من بسیار دلتنگ او خواهم شد. این افتخار را داشتم که 8 سال عالی را در کنارش باشم. بارزالی کسی است که من هنوز می توانم چیزهای بسیاری از او یاد بگیرم. "


1070

منبع: فوتبالی
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار