menu
نصب فوتبالی
استقلال پرسپولیس سپاهان تراکتور لیگ برتر خلیج فارس
 شکوری  بیماری ویلموتس شایعه است  مربیانی مانند زیدان به ایران نمی‌آیند

شکوری: بیماری ویلموتس شایعه است/ مربیانی مانند زیدان به ایران نمی‌آیند

وبسایت رسمی فوتبالی- سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال درباره حضور زیدان و مورینیو در تیم ملی توضیحاتی ارائه کرد. 

به گزارش فوتبالی، ابراهیم شکوری سرپرست دبیر کل فدراسیون فوتبال امروز در برنامه سه کنج شبکه سوم سیما حاضر شد و به سوالات مختلفی پاسخ داد. او ابتدا در پاسخ به این سوال که آیا امروز قرارداد ویلموتس با فدراسیون فوتبال امضا خواهد شد، گفت:مراحل پایانی قرارداد است و امیدوارم در روزهای آینده به اتمام برسد و خبرهای خوبی بشنویم. چند ماه است که ما درگیر قرارداد جدید هستیم. 

وی درباره انتخاب ویلموتس تاکید کرد:ما نقاط قوت و ضعف سرمربی و کادر قبلی را بررسی کردیم و فرصت ها و تهدید ها را کنار هم قرار دادیم و همچنین نظر مردم را هم در نظر گرفتیم. ما تیم خوبی داریم، از نظر ساختار دفاعی حرفی برای گفتن داریم و مردم هم از نتایج تیم ملی در جام جهانی راضی بودند، اما مردم دوست دارند تیم هجومی بازی کند و ما هم این شاخص ها را بررسی کردیم تا به مربی مدنظرمان برسیم.

شکوری درباره حرف‌های مازیار ناظمی که گفته بود زیدان و مورینیو در صف نیمکت تیم ملی هستند، گفت:آقای ناظمی هم عزیز ماست. زیدان رقمش خیلی بالاست، نزدیک 25 میلیون دلار. مورینیو هم همان حدودهاست. با رقمی که مثلا زیدان دریافت می کند محال است او سرمربی تیم ملی ایران شود اما ما با شناختی که هم از خودمان داشتیم و هم از گزینه هایمان، وارد مذاکره شدیم. مورینیو و زیدان رقم های کاملا مشخصی دریافت می کنند و اصلا منطقی نیست این گزینه ها را برای تیم ملی بیاوریم.

سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال ادامه داد:شرایط حضور ویلموتس در تیم ملی ملاک است و درباره این مسائل تیم مذاکره کننده در حال گفت و گو هستند تا یک قرارداد برد برد باشد.

شکوری درباره شایعه بیماری خون ویلموتس هم تصریح کرد: تا به حال این موضوع را نشنیده ام و نمی دانم منبع چنین خبری کجاست. فکر نمی کنم صحت داشته باشد. در ضمن ما از ایشان یک‌سری تست پزشکی خواهیم گرفت. همه جای دنیا همینطور است.



9697

منبع: تسنیم
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار