menu
نصب فوتبالی
پاری سن ژرمن منچستریونایتد رئال مادرید بارسلونا بایرن مونیخ منچسترسیتی لیورپول چلسی آرسنال یوونتوس لیگ برتر انگلیس لالیگا اسپانیا لیگ قهرمانان اروپا
 اسکالونی  اگر متحد باشیم، بهترین بازیها را از مسی می گیریم

اسکالونی: اگر متحد باشیم، بهترین بازیها را از مسی می گیریم

سایت رسمی فوتبالی- لیونل اسکالونی سرمربی تیم ملی آرژانتین در گفتگو با رادیو سوپر دپورتیوو در مورد ارتباطش با لیونل مسی صحبت کرده.

به گزارش فوتبالی سرمربی آرژانتین گفته:« لیونل مسی همیشه شخصیتی صمیمی دارد و از این حیث تغییری نخواهد کرد.» او در عین حال برنامه هایش برای رقابتهای کوپا آمه ریکای پیش رو را نیز اعلام کرد و گفت:« ما به این نیاز داریم که یک تیم منسجم باشیم. ما براین باور هستیم که در داخل زمین هم باید تیمی متحد باشیم و بدین ترتیب می توانیم بهترین عملکرد را نه تنها از لیونل مسی، بلکه از تمام بازیکنان تیم بگیریم. هیچ شکی ندارم که این می تواند کلید موفقیت تیم باشد. هرکسی باید تمام تلاشش را به کار بگیرد تا تیمی قدرتمند و قوی را شکل بدهیم. از همین رو تمام افراد تاثیرگذار و مهم خواهند بود.»


اسکالونی در ادامه در مورد ارتباط صمیمانه شخصی اش با تمام بازیکنان تیم صحبت کرد و گفت:« بحث اینکه من بابازیکنانم صحبت می کنم یا نه، بحث ارتباطی است که هرکسی با افراد دارد. در این مورد خاص، در مورد مسی صحبت می کنم؛ ارتباط من با مسی، همیشه نزدیک بوده و این تغییری نخواهد کرد. بعد هرکسی یک جور است. در این مورد، من با همه صمیمی هستم. دوست دارم با بازیکنان صحبت کنم و این روند تغییری نخواهد کرد. فرصت بازی کردن برای همه وجود دارد. گاهی وقتها زمان برای نزدیک شدن به افراد باید تلاش کرد و گاهی وقتها برای گفتگوهای فردی و یا گروهی. فکر می کنم که این به شخصیت هربازیکن هم بستگی دارد. »

6363


 

منبع: فوتبالی
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار