menu
نصب فوتبالی
پاری سن ژرمن منچستریونایتد رئال مادرید بارسلونا بایرن مونیخ منچسترسیتی لیورپول چلسی آرسنال یوونتوس لیگ برتر انگلیس لالیگا اسپانیا لیگ قهرمانان اروپا
 هازارد  تصمیمم را برای آینده گرفتم و چلسی از این تصمیم خبر دارد

هازارد: تصمیمم را برای آینده گرفتم و چلسی از این تصمیم خبر دارد

سایت رسمی فوتبالی - ادن هازارد مدعی شد که تصمیم خود برای آینده و ادامه یا عدم حضور در چلسی را گرفته و مدیران این تیم نیز از تصمیم او باخبر هستند. 

به گزارش فوتبالی، مهاجم تیم ملی بلژیک می گوید که دو هفته پیش تصمیم خود را به باشگاه اعلام کرده و امیدوار است که پس از فینال لیگ اروپا بتواند تصمیم خود را عملی کند. رئال مادرید مدتهاست که خواهان جذب این بازیکن است و گفته می شود که انتقال او به سانتیاگو برنابئو در تابستان پیش رو نهایی شده است. هازارد در سال 2012 و با قراردادی به ارزش 32 میلیون پوند از لیل به چلسی پیوست و حالا تنها یک سال از قرارداد او با آبی پوشان لندنی باقی مانده است. مهاجم چلسی پس از تساوی 0 - 0 روز یکشنبه برابر لسترسیتی به خبرنگاران گفت: " چند هفته قبل تصمیم را به باشگاه اطلاع دادم. بله من تصمیم را گرفته ام اما این فقط به من مربوط نیست. من تصمیم خودم را گرفته ام و همین. فکر می کنم آینده ام پس از فینال لیگ اروپا مشخص شود. ما یک فینال داریم که باید در آن به میدان برویم و پس از آن ببینیم چه رخ می دهد. می خواهم تکلیفم زودتر روشن شود. من نیز مانند شما و هواداران همچنان منتظر هستم. وقتی در زمین هستم تلاش می کنم که روی بازی و توپ تمرکز کنم و بهترین بازی خودم را ارائه دهم. درباره این موضوعات و شرایط خودم و باشگاه فکر نمی کنم. تنها تلاش می کنم به پیروزی تیمم کمک کنم. "


1070

منبع: فوتبالی
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار