سایت رسمی فوتبالی - کریستین اریکسن پس از هت تریک لوکاس مورا در دیدار برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان برابر آژاکس به تمجید از هم تیمی خود پرداخت.
به گزارش فوتبالی، تاتنهام با شکست 1 - 0 خانگی قدم به این مسابقه گذاشت و دو گلی که در نیمه اول دریافت کرد کار را برای این تیم بیش از پیش سخت کرد. اما لوکاس جرقه کامبک تیم خود در نیمه دوم را به ثمر رساند و در فاصله کوتاه دوبار دروازه تیم هلندی را باز کرد. در وقت های تلف شده مورا با هت تریک خود کار را تمام کرده و یک تنه تاتنهام را به فینال لیگ قهرمانان هدایت کرد. اریکسن پس از این دیدار گفت: " بازی مسخره ای بود. ما واقعا پایین بودیم، تلاش کردیم که دوباره بجنگیم و واقعا خوش شانس بودیم. برای آژاکس متاسفم. آنها برابر ما واقعا خوب بازی کردند. ما امروز شانس های بیشتری ایجاد کردیم اما آنها فوتبال بهتری را ارائه دادند. این یک باور بود و ما برایش جنگیدیم. حضور در فینال یک رویا بود. این احساس را داشتیم که اگر امروز نیز شکست بخوریم دیگر نمی توانیم در آینه خودمان را نگاه کنیم. ما باید می جنگیدیم. خوش شانس بودیم که توپ در مسیر درستی قرار گرفت. لوکاس بازی بسیار خوبی انجام داد. بحث امروز فنی نبود. بیشتر یک جنگ و یک نمایش قلبی بود. قلب و لوکاس مورا. او باعث پیروزی ما شد و شایستگی این کار را داشت. امیدوارم پس از این اتفاق مجسمه او را در انگلیس بسازند. "
1070