menu
نصب فوتبالی
پاری سن ژرمن منچستریونایتد رئال مادرید بارسلونا بایرن مونیخ منچسترسیتی لیورپول چلسی آرسنال یوونتوس لیگ برتر انگلیس لالیگا اسپانیا لیگ قهرمانان اروپا
 پیغام کاسیاس برای نزدیکانش  در کمال آرامشم

پیغام کاسیاس برای نزدیکانش: در کمال آرامشم

سایت رسمی فوتبالی- ایکر کاسیاس دروازه بان اسپانیایی پورتو به محض آنکه تلفن همراهش در اختیارش قرار گرفت، پیغامی برای نزدیکانش ارسال کرده است.

به گزارش فوتبالی، کاسیاس برای عزیزانش نوشت:« درکمال آرامشم.» دروازه بان اسپانیایی پورتو به شدت تحت تاثیر پیغامهای انرژی بخش و محبت آمیزی که در شبکه های اجتماعی منتشر شده قرار دارد.

ساعاتی پیش خبر حمله قلبی ایکر کاسیاس منتشر شد و به نظر می رسد که خطر رفع شده است. در جریان جلسه تمرینی امروز پورتو بود که کاپیتان سابق تیم ملی اسپانیا با مشکل قلبی روبرو شد و عروق کرونر سمت راست قلبش دچار گرفتگی شده بود. در جلسه تمرینی تیمش حالش بد شد و بعد از انتقال به بیمارستان پزشکان متوجه شدند که او به دلیل گرفتگی عروق کرونر دچار حمله قلبی شده است. بلافاصله تستهای مختلف انجام شد و بعد از رفع خطر و وقتی او خیالش راحت شد، توانست دقایقی موبایلش را در دست گرفته و پاسخگوی پیغامها باشد. کاسیاس حالا در بیمارستان CUF پورتو بستری است .

بلافاصله بعد از انتشار این خبر بود که شبکه های اجتماعی غرق در پیغامهای روحیه بخش و انرژی بخش برای ایکر کاسیاس شد. دوستان ایکر برایش پیغامهایی محبت آمیز و حمایتی ارسال کردند و باشگاه رئال مادرید برای او بیانیه ای صادر کرد. 

6363

منبع: فوتبالی
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار