menu
نصب فوتبالی
پاری سن ژرمن منچستریونایتد رئال مادرید بارسلونا بایرن مونیخ منچسترسیتی لیورپول چلسی آرسنال یوونتوس لیگ برتر انگلیس لالیگا اسپانیا لیگ قهرمانان اروپا
 برنامه فرگوسن برای توقف مسی چه بود

برنامه فرگوسن برای توقف مسی چه بود؟

سایت رسمی فوتبالی - اوله گونار سولشر در طول مدت حضور خود در منچستریونایتد از بسیاری از روش های سر الکس فرگوسن استفاده کرده و احتمالا امشب نیز از روش این مربی بزرگ در متوقف کردن لیونل مسی استفاده خواهد کرد. 

به گزارش فوتبالی، یونایتدی ها امشب در دیدار رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان میزبان بارسلونا خواهند بود. یکی از بزرگترین نگرانی های سولشر بدون شک نحوه متوقف کردن مسی در میانه میدان است. ستاره آرژانتینی این فصل از آمادگی خوبی در بارسلونا برخوردار است و بسیاری از تیم ها در کنترل او ناموفق بوده اند. فرگوسن پیش از این طعم دیدار برابر مسی را در دو شکست در فینال های لیگ قهرمانان 2009 و 2011 چشیده است. اما پس از شکست 2011 در ویمبلی، فرگوسن باور داشت که سرانجام نحوه متوقف کردن این بازیکن را دریافه است. او در زندگینامه خود در سال 2013 نوشت: " باید مدافعان میانی آماده داشته باشید که مقابل مسی را ببندند و نگران نباشید که پشت آنها چه اتفاقی رخ خواهد داد. شاید او به کناره ها برود اما این خوب است. او در کناره ها نسبت به زمانی که در وسط میدان حضور دارید خطر بسیار کمتری دارد. پس از بازی به خودم گفتم که وقتی بار دیگر در فینال لیگ قهرمانان برابر بارسلونا قرار بگیرم از فیل جونز و اسمالینگ یا اسمالینگ و جانی اوانس درست برابر مسی استفاده خواهم کرد و نخواهم گذاشت که یک بار دیگر ما را شکنجه کند. "


1070

منبع: فوتبالی
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار