menu
نصب فوتبالی
پاری سن ژرمن منچستریونایتد رئال مادرید بارسلونا بایرن مونیخ منچسترسیتی لیورپول چلسی آرسنال یوونتوس لیگ برتر انگلیس لالیگا اسپانیا لیگ قهرمانان اروپا
 ایجنت لوکاکو  او دوست دارد در ایتالیا و اسپانیا هم بازی کند

ایجنت لوکاکو: او دوست دارد در ایتالیا و اسپانیا هم بازی کند

سایت رسمی فوتبالی – ایجنت روملو لوکاکو گفته که او دوست دارد در ایتالیا و اسپانیا بازی کند.

لوکاکو مدت‌هاست که زیر نظر یوونتوس قرار دارد، و اینتر هم در صورت جدایی مائورو ایکاردی به دنبال یک مهاجم شماره 9 خواهد بود.

فدریکو پاستورلو گفته است: «او در حال حاضر تمرکزش را به صورت کامل روی پایان فصل گذاشته است. رقابت بر سر رتبه‌های سوم و چهارم در انگلیس بسیار نزدیک است و باید دید که در پایان فصل چه می‌شود. این دومین فصل حضور او در انگلیس است و هنوز سه سال از قرارداد او مانده است. او کسی است که عاشق رفتن به فرهنگی متفاوت و فوتبالی متفاوت است. او می‌خواهد به فرزندانش بگوید: من در این کشور و آن کشور قهرمان شدم و من در همه رقابت‌های بزرگ بازیکن خیلی خوبی بودم.

او ایتالیا را دوست دارد و از کودکی زبان ایتالیایی را دنبال می‌کرده است. همه معتقدند که امروز لیگ برتر بهترین لیگ است اما سال‌ها پیش ایتالیا بهترین لیگ را داشت و رویای نوجوانان بود.

تیم‌هایی مانند رئال مادرید و بارسلونا هم برای هر بازیکن بزرگی جذاب هستند و او خودش را در لالیگا هم می‌بیند. بوندس‌لیگا هم بی‌تردید رقابت خیلی خوبی است.»

8444


منبع: فوتبالی
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار