menu
نصب فوتبالی
استقلال پرسپولیس سپاهان تراکتور لیگ برتر خلیج فارس
 نوری  چرا شفر با این همه بازیکن نمی تواند نتیجه بگیرد

نوری: چرا شفر با این همه بازیکن نمی تواند نتیجه بگیرد؟

وب سایت رسمی فوتبالی_ پیشکسوت استقلال اعتقاد دارد این تیم با این همه بازیکن نباید امتیاز از دست بدهد.


به گزارش فوتبالی، محمد نوری در گفت و گو با فوتبالی در خصوص ناکامی استقلال طی دو هفته اخیر اظهار داشت: استقلال بهترین بازیکنان را دارد، چرا نباید درست از آن استفاده کند؟ متاسفانه استقلال در دو هفته اخیر زیبا فوتبال بازی نکرده است. این تیم برابر سایپا هم برنامه ای برای گلزنی نداشت و خوب بازی نکرد.


وی در ادامه افزود: استقلال بهترین خط هافبک و هجومی را دارد. بازیکنان خوب و آماده ای را در نیم فصل دوم جذب کرد و واقعا همه تیم ها از خط هافبک و حمله استقلال می ترسند اما کادر فنی استقلال نتوانسته به خوبی از آن ها استفاده کند. آقای شفر که قصد آوردن اسماعیلی را داشت، چرا در دقایق پایانی او را آورد؟ چرا محمدی مهر را این همه هفته نیمکت نشین کرده بود؟ چرا با وجود آمادگی روح الله باقری، دیگر هیچ خبری از او نداریم؟ 

پیشکسوت استقلال در ادامه افزود: در این چند روز شفر فقط از زمین تمرین صحبت کرد، در حالی که تیم مشکلات فنی زیادی هم دارد. به اعتقاد من الان زمین تمرین بهانه است. مگر ما در زمین خاکی تمرین نمی کردیم؟ با وجود بارندگی شدید خیلی از تیم ها هم با مشکل زمین تمرین مواجه شده اند و این مسئله فقط مشکل استقلال نیست و نباید مدام به عنوان یک بهانه مطرح شود.

نوری در پایان گفت: من ناراحت هوادارانی هستم که با این نتایج اذیت می شوند. الان مجموعه تیمی استقلال باید تلاش کنند تا این هواداران را خوشحال کنند. حق هوادار استقلال این نیست.


۲۵۲۶

منبع: فوتبالی
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار