menu
نصب فوتبالی
استقلال پرسپولیس سپاهان تراکتور لیگ برتر خلیج فارس
 مباشری  تا بعد از بازی با سپاهان مشکل زمین تمرین حل می‌شود  جریمه من به خاطر اتفاقات رختکن نبود

مباشری: تا بعد از بازی با سپاهان مشکل زمین تمرین حل می‌شود/ جریمه من به خاطر اتفاقات رختکن نبود

وب سایت رسمی فوتبالی- معاون اجرایی باشگاه استقلال گفت: ان‌شاالله تا بعد از بازی با سپاهان مشکل زمین تمرین استقلال حل می‌شود.

هادی مباشری پس از تساوی استقلال مقابل سایپا اظهار داشت: بارندگی معمولی هیچ مشکلی نیست و در زمین تمرین انجام می‌شود و هیچ کس فکر نمی‌کرد که بارندگی سیل‌آسا شود. از ابتدا هم استادیومی که در اختیارش بوده چمن مصنوعی بود. کمپ استقلال یک هزینه خیلی بالایی دارد و زمینش را باید حدود 1.5 متر برداشت کنیم و بعد از 7-8 ماه به نتیجه برسیم تا باشگاه استقلال به طور دائم صاحب زمین شود که این کار در دستور هیئت مدیره قرار گرفته و این کار را امسال حتما انجام خواهد شد. 

وی درباره زمین تمرین مجموعه انقلاب گفت: این موضوع را هم پیگیر هستیم و پیمانکار جاهایی که نقص داشته است را انجام داده است و تا 10-15 روز آینده به ما قول دادند که آماده تمرین شود. این زمین را برای آینده می‌توانیم داشته باشیم. ما فعلا که فردا تمرین ریکاوری داریم و بعد از آن هم تیم به قطر می‌رود و بلافاصله بعد از آن هم به اصفهان می‌روند و انشالله تا بعد از بازی با سپاهان مشکل زمین تمرین استقلال حل می‌شود.

معاون اجرایی باشگاه استقلال درباره اتفاقات پیش آمده در رختکن در بازی با پرسپولیس عنوان کرد: جریمه من به خاطر زمین تمرین بوده و در رختکن استقلال هم نبودم و من کسالتی داشتم و از داخل رختکن اطلاعی نداشتم، تمام تصمیمات را هم هیئت مدیره گرفته است. 


2526

منبع: تسنیم
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار