menu
نصب فوتبالی
پاری سن ژرمن منچستریونایتد رئال مادرید بارسلونا بایرن مونیخ منچسترسیتی لیورپول چلسی آرسنال یوونتوس لیگ برتر انگلیس لالیگا اسپانیا لیگ قهرمانان اروپا
 مهاجم سابق آرژانتین  باید احترام بیشتری به مسی بگذاریم

مهاجم سابق آرژانتین: باید احترام بیشتری به مسی بگذاریم

سایت رسمی فوتبالی - مارتین پالرمو، مهاجم سابق آرژانتین، معتقد است که کشورش باید بیش از پیش از لیونل مسی حمایت کند و با توجه به تمامی انتقادات احترام بیشتری برای او قائل شود. 

به گزارش فوتبالی، لیونل مسی پس از حذف آرژانتین در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی برابر فرانسه و عدم دستیابی به قهرمانی جهان برای مدتی از تیم ملی کشورش دور شد. این بازیکن تا پایان سال 2018 در هیچ رقابتی پیراهن تیم ملی آرژانتین را بر تن نکرد و در اولین بازگشت خود در سال 2019 در دیدار برابر ونزوئلا با مصدومیت روبرو شد. هرچند مصدومیت این بازیکن جدی نبود و خیلی زود به میادین بازگشت. او پس از این بازی مدعی شده بود که قصد دارد برای قهرمانی با تیم ملی کشورش در هر رقابتی تلاش کند. پالرمو و مسی مدتی در تیم ملی هم بازی بودند و مهاجم سابق معتقد است که حالا نوبت آرژانتین است که از بازیکن بارسلونا حمایت کند. او در این باره گفت: " مشخص است که او ناراحت است و از نظراتی که ابراز می شود، عصبانی شده است بنابراین ما باید از او حمایت کنیم و احترام بیشتری را برایش قائل شویم. "


1070

منبع: فوتبالی
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار