menu
نصب فوتبالی
پاری سن ژرمن منچستریونایتد رئال مادرید بارسلونا بایرن مونیخ منچسترسیتی لیورپول چلسی آرسنال یوونتوس لیگ برتر انگلیس لالیگا اسپانیا لیگ قهرمانان اروپا
 پیرلو  رونالدو و یووه، آژاکس را نابود می کنند

پیرلو: رونالدو و یووه، آژاکس را نابود می کنند

سایت رسمی فوتبالی- آندره آ پیرلو ستاره سابق یوونتوس بر این باور است که این تیم در بازی با آژاکس آمستردام در مرحله یک چهارم پایانی لیگ قهرمانان اروپا، اشتباهاتی که رئال در بازی با آژاکس مرتکب شده بود را انجام نخواهدداد.

پیرلو باانگیزه دادن به ستاره های بینکونری گفته:« کریس رونالدو و یوونتوس، از نظر فیزیکی آژاکس را در هم خواهند کوبید.»

یوونتوس تابستان گذشته موفق شد تا کریستیانو رونالدو ستاره شماره یک رئال مادرید را به خدمت بگیرد و حالا این ستاره پرتغالی بینکونری را به مرحله یک چهارم پایانی لیگ قهرمانان اروپا رسانده است. 

او در بازی برگشت یووه مقابل اتلتیکومادرید در مرحله یک هشتم پایانی خوش درخشید و با هت تریک، توانست تیمش را به دور بعدی برساند. 

حالا آنها در دور بعدی باید به مصاف آژاکس آمستردام بروند.اما پیرلو براین باور است که رونالدو و یووه ثابت خواهند کرد که خیلی قوی تر از آژاکس هستند. پیرلو در گفتگو با گاتزتادلوسپورت گفت:« هدف فعلی یوونتوس در اروپاست. آنها ذهنیتشان را تغییر داده اند. رونالدو در سن 33 سالگی تصمیم گرفت تا تغییر آب و هوا دهد. این بدان معناست که او  انگیزه های زیادی دارد و خیلی راحت و سریع در تیم جا افتاد. فکر می کنم یوونتوس از نظر فیزیکی می تواند آژآکس را نابود کند و این قرعه خوبی برای یووه بود.آژآکس رئال مادرید را شکست داد ولی رئال به اندازه همیشه ای نامنسجم بود و این خیلی عجیب بود. این اتفاق در بازی با یووه رخ نخواهد داد.»

پیرلو ادامه داد:« یوونتوس می تواند قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شود و آنها آنچه درفصل قبل دربازی با رئال رخ داده بود را تکرار نخواهند کرد.»

یوونتوس در مرحله یک چهارم پایانی لیگ قهرمانان اروپا در فصل 18-2017، مقابل رئال مادرید مغلوب شد. و حالا این فرصت را دارند تا با جبران اشتباهاتشان، به اولین قهرمانی اروپایی شان از سال 1996 به بعد برسند.

 

6363

منبع: فوتبالی
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار