menu
نصب فوتبالی
پاری سن ژرمن منچستریونایتد رئال مادرید بارسلونا بایرن مونیخ منچسترسیتی لیورپول چلسی آرسنال یوونتوس لیگ برتر انگلیس لالیگا اسپانیا لیگ قهرمانان اروپا
 ماروتا  اینتر ایکاردی را تنبیه نکرده است

ماروتا: اینتر ایکاردی را تنبیه نکرده است

سایت رسمی فوتبالی - بپه ماروتا اطمینان دارد که مائورو ایکاردی به زودی به این تیم برمیگردد و تاکید دارد که اینتر مانند خانواده این بازیکن است و او را تنبیه نکرده است.

به گزارش فوتبالی، ایکاردی از زمانی که بازوبند کاپیتانی از او گرفته شده برای اینتر به میدان نرفته و گفته شده که در حال طی کردن روند درمان مصدومیت زانوی خود است. با این حال ماروتا گفتگوهای دوستانه ای را با این مهاجم انجام داده و واندا نارا، همسر و مدیر برنامه های ایکاردی، نیز این موضوع را تایید کرده است. مدیر اجرایی اینتر به خبرنگاران گفت: " امیدوارم این موقعیت به زودی حل شود. ما یک خانواده هستیم و والدین باید برای موفقیت فرزندان خود تصمیم بگیرند اما این تنبیه نیست. آنها این کار را می کنند تا فرزندان بتوانند پیشرفت کنند و عملکرد بهتری داشته باشند. تصمیمات ما باید اینطور تعبیر شود. امیدوارم بتوانیم هرچه سریعتر این مشکل را حل کنیم چون ایکاردی بازیکن خوبی است و می تواند مانند همیشه کمک های زیادی به ما کند. در حال حاضر مشکل زانو دارد. امیدواریم هرچه سریعتر روند درمان طی شود و او به تیم اضافه شود. "


1070

منبع: فوتبالی
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار