menu
نصب فوتبالی
پاری سن ژرمن منچستریونایتد رئال مادرید بارسلونا بایرن مونیخ منچسترسیتی لیورپول چلسی آرسنال یوونتوس لیگ برتر انگلیس لالیگا اسپانیا لیگ قهرمانان اروپا
 چرا بنزما در تابستان به لیون برنگشت

چرا بنزما در تابستان به لیون برنگشت؟

سایت رسمی فوتبالی – کریم بنزما در سال 2009 از المپیک لیون به رئال مادرید پیوست. رئالی‌ها 30 میلیون یورو بابت او پرداخت کردند. او در رئال چهار لیگ قهرمانان، دو لیگ، و دو جام حذفی را فتح کرده و ششمین گل‌زن برتر تاریخ باشگاه است.

اما تابستان گذشته، ممکن بود بنزما از رئال جدا شود. لیون برای جذب دوباره او پیشنهاد داده بود و او در فصل گذشته هم تنها 5 گل در لیگ و 12 گل در تمامی رقابت‌ها زده بود، که بدترین آمارش در رئال بود.

ژان میشل اولا، رییس لیون می‌گوید: «البته که بازگشت او زیبا بود. ما در تابستان با او بر سر این موضوع صحبت کردیم چون او به فکر رفتن بود. اما ما از نظر مالی و تامین دستمزد او به مشکل برخوردیم و نتوانستیم کاری کنیم که این انتقال انجام شود. ما تلاش کردیم با ایجنت او صحبت کنیم اما در هر حال این اتفاق نیفتاد.»

بنزما در نهایت در برنابئو ماند و در این فصل در تمامی رقابت‌ها تاکنون 22 گل زده است.

البته رئال در تابستان گذشته از گزینه خرید مجدد ماریانو دیاز استفاده کرد و برای خرید او 23 میلیون یورو به لیون پرداخت، اما اولا نگفت که آیا بحث بنزما در این مذاکرات مطرح شده است یا نه.

8444

منبع: فوتبالی
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار