menu
نصب فوتبالی
پاری سن ژرمن منچستریونایتد رئال مادرید بارسلونا بایرن مونیخ منچسترسیتی لیورپول چلسی آرسنال یوونتوس لیگ برتر انگلیس لالیگا اسپانیا لیگ قهرمانان اروپا
 جوانگرایی به سبک لو  خط خوردن نام هوملس، مولر و بواتنگ از تیم ملی آلمان

جوانگرایی به سبک لو: خط خوردن نام هوملس، مولر و بواتنگ از تیم ملی آلمان

سایت رسمی فوتبالی- دوران جدیدی در تیم ملی آلمان در حال آغاز است. بعد از حذف ژرمنها در مرحله گروهی جام جهانی 2018 روسیه، فدراسیون فوتبال آلمان تصمیم به ادامه به همکاری با یواخیم لو گرفت و حالا این سرمربی باتجربه شروع به جوانگرایی در اردوی تیمش در آستانه بازیهای مرحله مقدماتی یورو 2020 نموده است. یواخیم لو تصمیم گرفته تا ژروم بواتنگ، توماس مولر و مت هوملس، قهرمانان جام جهانی 2014 را به اردوی تیمش دعوت نکند.

  در توئیت منتشره از سوی فدراسیون فوتبال آلمان دراین رابطه می خوانیم: «مولر، مت هوملس و بواتنگ امروز از زبان یواخیم لو شنیدند که دیگر جایی در برنامه های او نخواهند داشت.»

 خود لو هم دراین رابطه گفته:« این شروع دوران جدیدی برای تیم ملی آلمان است و می خواهیم حال و هوای تازه ای به اردوی تیم بدهیم. از هوملس، بواتنگ و مولر به خاطر موفقیتهای زیادی که با تیم کسب کردند و سالهای فوق العاده ای که در تیم ملی سپری کردند تشکر می کنیم. برای من مهم این بود که شخصا به آنها افکار و برنامه هایم را توضیح بدهم. مطمئنم که این گام درستی خواهد بود.»

سرمربی ژرمنها درصحبتهایش تاکید کرد که شخصا این خبر را به این سه بازیکن داده و گفته که در بازیهای آینده روی آنها حساب نخواهد کرد.

بدین ترتیب از بین بازیکنانی که در جام جهانی 2014 با تیم ملی آلمان به قهرمانی رسیدند، تنها نویر، گینتر، کروس، دراسلر و خدیرا در بازیهای اخیر آلمان حضور داشتند. ورنر، سانه، کیمیچ، گورتزکا، گنابری، کهلر و تراشتگن هم در سالهای اخیر به اردوی ژرمنها دعوت شده اند.

6363

منبع: فوتبالی
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار