menu
نصب فوتبالی
پاری سن ژرمن منچستریونایتد رئال مادرید بارسلونا بایرن مونیخ منچسترسیتی لیورپول چلسی آرسنال یوونتوس لیگ برتر انگلیس لالیگا اسپانیا لیگ قهرمانان اروپا
 آنچلوتی  از این که چقدر بهتر از یوونتوس بودیم شگفت زده شدم

آنچلوتی: از این که چقدر بهتر از یوونتوس بودیم شگفت زده شدم!

سایت رسمی فوتبالی - کارلو آنچلوتی پس از شکست 2 - 1 برابر صدرنشین سری آ مدعی شد که از دیدن این که تیمش چقدر بهتر از یوونتوس عمل کرده، شگفت زده شده است. 

به گزارش فوتبالی، یوونتوس موفق شد با پیروزی برابر ناپولی در زمین این تیم اختلاف امتیاز خود با تیم دوم جدول را به عدد 16 برساند. دروازه بان ناپولی در دقیقه 25 با دریافت کارت قرمز در حالی از زمین بازی اخراج شد که به نظر می رسید کریستیانو رونالدو با یک برخورد ساده خود را به زمین انداخته است. کارلو آنچلوتی، سرمربی ناپولی درباره اخراج دروازه بان خود به اسکای اسپرت ایتالیا گفت: " این اتفاق بحث برانگیز است. قطعا او برخوردی با رونالدو نداشت. می توانم بپذیرم که این جریمه ای برای یک تکل بود. باید در نظر گرفت که توپ به کجا می رفت. چرا از تکنولوژی کمک داور ویدیویی استفاده نشد؟ این کارت قرمز واضحی نبود چرا که شاید کریستیانو نمی توانست به توپ برسد. توپ به سمت پرچم کرنر می رفت. مرت او را لمس نکرد. این کارت بازی را تغییر داد. "

آنچلوتی در ادامه اظهار داشت: " وقتی که هر دو تیم 10 نفره شدند، از دیدن این که چقدر بهتر از یوونتوس بودیم، شگفت زده شدم. نشان دادیم که تیم ما چه کیفیتی دارد. باید بیشتر و بیشتر به توانایی های خودمان واقف باشیم. فصل مثبتی داشتیم، بعضی تاکتیک ها را تغییر داده و تاکتیک های جدیدی اضافه کردیم. بازیکنان جوان را به تیم آوردیم. باید به توانایی های خودمان اعتماد کنیم. نمی توانیم همانطور که یووه دیشب پیروز شد، پیروز شویم چرا که قدرت های متفاوتی داریم. یوونتوس بازیکنان و سازماندهی قدرتمندی دارد. ما تکنیک و کیفیت بیشتری داریم و باید بر نقاط قوت خودمان تمرکز کنیم. "


1070

منبع: فوتبالی
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار