menu
نصب فوتبالی
استقلال پرسپولیس سپاهان تراکتور لیگ برتر خلیج فارس
 ژیریانوف  آزمون یک‌چهارم هزینه انتقالش را پرداخت

ژیریانوف: آزمون یک‌چهارم هزینه انتقالش را پرداخت

وبسایت رسمی فوتبالی- بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال روسیه اظهارنظرهای جالبی درباره سردار آزمون و تیم زنیت سن‌پترزبورگ پس از درخشش در دور برگشت مرحله یک‌شانزدهم نهایی لیگ اروپا بیان کرد.

به گزارش فوتبالی به نقل از سایت اسپورت باکس روسیه، کونستانتین ژیریانوف درباره درخشش سردار آزمون در ترکیب تیم زنیت سن‌پترزبورگ در بازی برابر فنرباغچه ترکیه با به ثمر رساندن 2 گل و دادن یک پاس گل که منجر به انتخاب او به عنوان بهترین بازیکن هفته لیگ اروپا شد گفت: می‌دانستیم که سردار آزمون چه بازی‌هایی برای روبین‌کازان و دیگر تیم‌ها انجام داده بود. از کیفیت بازی او و حضور در لایه دوم خط حمله آگاهی داشتیم. سردار آزمون نیاز به فضا برای فرار در ضدحمله‌ها دارد. تاکتیکی که قربان بردیف (سرمربی روبین‌کازان) نیز از آن استفاده کرد.

این بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال روسیه و زنیت سن‌پترزبورگ ادامه داد: سردار آزمون در زنیت فضای کمتری دارد اما در بازی اخیر برابر فنرباغچه ترکیه خیلی خوب کارش را انجام داد. در واقع سردار آزمون یک‌چهارم هزینه انتقالش به تیم زنیت سن‌پترزبورگ (12 میلیون یورو) را با این بازی پرداخت کرد.

کونستانتین ژیریانوف درباره رویارویی زنیت سن‌پترزبورگ با ویارئال اسپانیا در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ اروپا گفت: سال 2008 میلادی را به خاطر دارم که چگونه قهرمان اروپا شدیم. تیمی که از سد بایرن و ویارئال گذشته بود. زنیت باید از سد ویارئال عبور کند و معتقدم می‌تواند قهرمان اروپا شود. نمایندگان روسیه شامل زنیت و کراسنودار می‌توانند امسال قهرمان لیگ اروپا شوند اما من طرفدار زنیت هستم.



9697

منبع: تسنیم
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار