menu
نصب فوتبالی
پاری سن ژرمن منچستریونایتد رئال مادرید بارسلونا بایرن مونیخ منچسترسیتی لیورپول چلسی آرسنال یوونتوس لیگ برتر انگلیس لالیگا اسپانیا لیگ قهرمانان اروپا
 سولسشر  الکسیس مثل سس کچاپ است

سولسشر: الکسیس مثل سس کچاپ است

سایت رسمی فوتبالی- الکسیس سانچس 30 ساله یک سال پیش به عنوان یک سوپراستار به منچستریونایتد پیوست ولی هنوز نتوانسته دراین تیم خوش بدرخشد. این روزها صحبتهای زیادی در مورد شرایط او در زمین چمن به گوش می رسد؛ چرا که از بازیکنی که هفته ای 400هزار یورو دستمزد دریافت می کند، توفعات به مراتب بیشتری می رود.

حالا و در کنفرانس خبری اوله گونار سولسشر سرمربی منچستریونایتد به دفاع از ستاره شیلیایی تیمش پرداخته و او را با یک ظرف سس کچاپ مقایسه کرده است:« این یکی از این موارد است.(در شرایطی که دستش را به دست دیگر می کوبید). الکسیس مثل یک سس کچاپ است که خیلی وقتها از ظرفش خارج نمی شود ولی گاهی که بخواهد خارج شود، ناگهان حجم زیادی از سس خارج می شود! به نظرم الکسیس بازیکن خوبی است. او خیلی بامهارت است ولی قطعا برخی مسائل است که می توانی بنشینی، درموردش صحبت کنی و آنها را سروسامان دهی. اگر او توانست به اهداف برسد، مطمئنم که این باعث می شود تا به او اطمینان بیشتری شوید. بحث این است که وقتی در برخی بازه های زمانی، در سطح همیشه ات نیستی، این ماجرا پیش می آید؛ چون می دانیم که الکسیس بازیکن خیلی خیلی خوبی است.»

سولسشر درمورد بازیکن 30 ساله و شیلیایی تیمش ادامه داد:«او یک بازیکن 30 ساله است ولی هنوز می تواند سالهای زیادی بازی کند. من اینجا دو ماهی با الکسیس بودم و او در بخشی ازاین بازه زمانی مصدوم بود. به همین خاطر ناعادلانه است که بخواهیم از او توقع داشته باشیم که بلافاصله به اوج برسد. من مطمئنم که قبل از آنکه فصل جاری به پایان برسد، عملکرد به مراتب بهتری را از او خواهیم دید.»

6363



منبع: فوتبالی
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار