menu
نصب فوتبالی
پاری سن ژرمن منچستریونایتد رئال مادرید بارسلونا بایرن مونیخ منچسترسیتی لیورپول چلسی آرسنال یوونتوس لیگ برتر انگلیس لالیگا اسپانیا لیگ قهرمانان اروپا
 آنچلوتی  ناپولی می‌توانست با گلهای بیشتری پیروز شود

آنچلوتی: ناپولی می‌توانست با گلهای بیشتری پیروز شود

به گزارش "ورزش سه"، ناپولی دیروز در شهر زوریخ، در بازی رفت مرحله یک‌شانزدهم نهایی لیگ اروپا مهمان اف‌سی زوریخ بود و توانست با ارائه یک بازی برتر با حساب 3-1 به پیروزی برسد. کارلو آنچلوتی، سرمربی ناپولی در پایان بازی گفت از عملکرد تیمش راضی است ولی ناپولی می‌توانسته گلهای بیشتری به ثمر برساند و چون در انتهای بازی تمرکزش را از دست داده موفق به این کار نشده است.

آنچلوتی بعد از بازی در گفتگو با خبرنگاران گفت:" بازی کردن در اروپا همیشه ویژه است. ما خیلی خوب کار کردیم و نتیجه خوبی گرفتیم. ما خوب حمله کردیم و نسبت به بازی فیورنتینا بهتر از فرصت‌هایمان استفاده کردیم. ولی باز هم می‌توانستیم گلهای بیشتری بزنیم چون فرصت‌های گلزنی خیلی زیادی بوجود آوردیم".

کارلو آنچلوتی اضافه کرد:" در اواخر بازی تمرکزمان را تا حدودی از دست دادیم. باید بگویم زمین کیفیت بدی داشت و توپ از آن هم بدتر بود. این توپ نسبت به توپی که در چمپیونزلیگ یا سری آ استفاده می‌شود سبک‌تر است و خط سیر متفاوتی دارد. اگر یوفا می‌خواهد لیگ اروپا را توسعه دهد اولین کاری که  باید بکند رسیدگی به وضعیت توپ رقابتها است".

آنچلوتی در ادامه گفت:" اینسینه و زیلینسکی در دو پستی بازی می‌کنند که برای تیم ما کلیدی هستند. آنها بین خطوط بازی می‌کنند و این نقش به نظر من برای آنها خیلی مناسب است و با شخصیت و فوتبال‌شان همخوانی دارد. آنها مهمترین نقش را در پیروزی ما داشتند".

منبع: ورزش ۳
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار