menu
نصب فوتبالی
پاری سن ژرمن منچستریونایتد رئال مادرید بارسلونا بایرن مونیخ منچسترسیتی لیورپول چلسی آرسنال یوونتوس لیگ برتر انگلیس لالیگا اسپانیا لیگ قهرمانان اروپا
 راموس  100 درصد موافق VAR هستم

راموس: 100 درصد موافق VAR هستم

به گزارش "ورزش سه"، رئال در نیمه اول تحت تاثیر بازی خوب آژاکس قرار داشت و خوش شانس هم بود که گل این تیم توسط وی ای آر مردود اعلام شد. در نیمه دوم اما رئال به خوبی از دو موقعیت خود استفاده کرد و به دو گل رسید تا حالا نیمی از راه صعود را طی کرده باشد.

سرخیو راموس، کاپیتان رئال در پایان بازی گفت:« جو فوق العاده ای بر ورزشگاه حکمفرما بود. باید به این هواداران و نیز باشگاه آژاکس که فوتبال بسیار خوبی را بازی می کند، تبریک گفت. آنها تیمی بسیار باشخصیت نشان دادند. آژاکس خیلی شدید پرس می کرد و اجازه نمی داد فکر کنیم. باید تغییر برنامه می دادیم تا از فضای خالی پشت مدافعان این تیم استفاده کنیم و در نیمه دوم همین کار را کردیم. خیلی مهم است که بتوانید دست حریف را بخوانید و خوشبختانه روی برنامه ای که داشتیم در دو ضدحمله به گل رسیدیم. برای این پیروزی زجر کشیدیم اما در هر صورت برد تعیین کننده ای بود.»

وی ای آر:« 100 درصد موافق و مدافع وی ای آر هستم. به تدریج نیز همه به این قضیه عادت خواهند کرد. وی ای آر برخی مواقع به ضرر ما شده و برخی مواقع مثل امشب به سود ما.»

ششصدمین بازی برای رئال:« رسیدن به این تعداد بازی در رئال ساده نیست. امیدوارم بازی های بسیاری بیشتری هم انجام دهم. هر روز با شوق و اشتیاق اینکه کاپیتان چنین تیمی هستم، کار را شروع می کنم.»

منبع: ورزش ۳
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار