menu
نصب فوتبالی
استقلال پرسپولیس سپاهان تراکتور لیگ برتر خلیج فارس
 فلاح  باشگاه استقلال باید حق رشد اسماعیلی را پرداخت کند

فلاح: باشگاه استقلال باید حق رشد اسماعیلی را پرداخت کند

وبسایت رسمی فوتبالی- مدیرعامل باشگاه فجرسپاسی گفت: ما شکایت خود را یک سال پیش از باشگاه استقلال به فدراسیون ارائه کردیم چون معتقدیم این بازیکن در فجر سپاسی رشد کرده و در اینجا بزرگ شده و باشگاه بزرگ استقلال باید حق رشد او را پرداخت کند.

به گزارش فوتبالی، رسول فلاح مدیرعامل باشگاه فجر سپاسی شیراز  در خصوص اینکه این باشگاه بابت حق رشد فرشید اسماعیلی از باشگاه استقلال شکایت کرده است گفت: ما شکایت خود را یک سال پیش از باشگاه استقلال به فدراسیون ارائه کردیم چون معتقدیم این بازیکن در فجر سپاسی رشد کرده و در اینجا بزرگ شده و باشگاه بزرگ استقلال باید حق رشد او را پرداخت کند.

وی افزود: رای این حکم صادر شده و به نظرم طی روزهای آینده به باشگاه استقلال ابلاغ خواهد شد چون ما خواهان حق رشد این بازیکن هستیم.

فلاح با گلایه از برخی رسانه ها که در مورد تغییرات مربیان این تیم نوشته بودند گفت: ما از ابتدای فصل مجید صالح را در اختیار داشتیم و در توافق کامل طرفین از هم جدا شدیم. آقای زارع هم بعد از آقای صالح فقط به عنوان مسئول تیم فنی انتخاب شدند تا سرمربی جدید معرفی شود  وگرنه او اصلا به عنوان سرمربی انتخاب نشد و حالا هم به عنوان دستیار کار می‌کند.الان او دستیار مهابادی است و ما از ابتدای فصل 2 سرمربی بیشتر نداشته‌ایم.

وی در خصوص اینکه آیا کمک شورای شهر به این باشگاه رسید یا خیر گفت: من تصمیم گرفته ام درباره شورای شهر حرفی نزنم.آنها بعد از تصویب یک مساله مردم را فریب می‌دهند یا شاید هم می‌خواهند ما را گول بزنند! مثلا در مصوبه می‌نویسند که در صورت تحقق بودجه به ما پول بدهند. این رفتارها نه در شان مردم شیراز است، نه در شان شورای شهر و نه در شان نام بزرگ شهید سپاسی. 

فلاح در پایان گفت: من از تمام ورزشکاران عزیز استان فارس می‌خواهم فردا در راهپیمایی روز 22 بهمن شرکت کنند و ما هم فردا نشان خواهیم داد مردم ایران همیشه با ظلم و ستم مبارزه می‌کنند.



9697

منبع: فارس
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار